02143000042

آیا شما نیز به دنبال مرینت کردن ماهی شب عید خود هستید؟ آیا می دانید ادویه مخصوص مزه دار کردن ماهی کدام ها می باشد؟ با کترینگ کیبو در این مقاله همراه باشید تا  اطلاعات ارزنده ای را در خصوص پخت لذیذترین ماهی به دست آورید.

ادویه های مخصوص مزه دار کردن انواع ماهی

یکی از غذاهای پرطرفدار و خوشمزه کترینگ جردن ماهی است همچنین ماهی یکی از مقوی ترین و اصلی ترین غذاهایی می باشد که مصرف منظم آن توسط پزشکان در طول هفته تجویز شده و با داشتن مواد آلی و معدنی بسیار غنی شده خود توانسته است از ارزش غذایی بالایی برخوردار باشد.

کشور ما نیز با توجه به قرار گرفتن در میان دریای خزر و خلیج فارس فرصت بسیار خوبی را برای صید ماهی های مختلف به دست آورده است؛ اما حال سوال این است که ماهی خریداری شده را چگونه و با کمک چه موادی طبخ کنیم تا بتوان از لذت واقعی آن بهره مند شد؟ امروزه آشپزهای بسیار زیادی با استفاده از مواد و ادویه مخصوص مزه دار کردن ماهی به دنبال کشف لذیذترین راه برای پخت و مزه دار کردن ماهی مورد نظر خود هستند.شما نیز می توانید با استفاده از ادویه ها و سبزی های بسیار متنوع، یکی از شگفت انگیزترین و خوشمزه ترین ماهی را برای خانواده خود آماده و سرو نمایید.

ادویه مخصوص مزه دار کردن ماهی

زنجبیل برای مزه دار کردن ماهی

توجه داشته باشید که ماهی ها با توجه به انواع بسیار متنوعی که دارند، راه ها و روش های بسیار زیادی را نیز برای مزه دار کردن داشته و شما می توانید با آشنایی دقیق از انواع ماهی ها و ادویه های مخصوص آنها، یکی از بهترین آشپزی های خود را انجام دهید. یکی از بی نظیرترین ادویه مخصوص مزه دار کردن ماهی که می توان آن را در تمام انواع ماهی ها مورد استفاده قرار داد، زنجبیل می باشد. زنجبیل ریشه در آشپزی کشورهای چین و هند داشته است که با داشتن خاصیت انرژی زایی خود، به هضم ماهی نیز کمک کرده و می تواند بوی بد آن را نیز از بین ببرد.

توجه داشته باشید که این ادویه خاصیت ضد سرطانی نیز دارد و شما می توانید علاوه بر آنکه یکی از لذیذترین ماهی ها را طبخ می کنید، می توانید از ده ها خواص مفید دیگر نیز بهره مند شوید. اگر به دنبال ادویه مخصوص مزه دار کردن ماهی هستید حتما زنجبیل را امتحان کنید تا لذت یک ماهی خوشمزه را برای خانواده و دوستان خود به ارمغان آورید.

رزماری ادویه مزه دار کردن ماهی

از دیگر مهمترین ادویه مخصوص مزه دار کردن ماهی، می توان به رزماری اشاره کرد که امروزه در بسیاری از معروف ترین رستوران های جهان و کترینگ  برای از بین بردن بوی تند میگو، ماهی و حتی مرغ از این گیاه خوشبو استفاده می کند. شما می توانید با تهیه پودر این گیاه، آن را همیشه در آشپزخانه خود داشته باشید و در بسیاری از غذاهای خود از جمله طبخ ماهی مورد استفاده قرار دهید. این گیاه ریشه در منطقه مدیترانه داشته و می تواند لذت واقعی خوردن ماهی را حفظ نموده و شما بتوانید از تمام ویتامین ها و مواد آلی موجود در ماهی بهره مند شوید.

استفاده از رزماری در طبخ ماهی های مختلف در زمان های دور یکی از مهمترین اسرار و رازهای آشپزی و تهیه غذا بوه است که سرآشپزهای معروف این راز را به مدت طولانی نزد خود نگه داشته بودند و فقط در طبخ غذاهای پادشاهان از آن استفاده می کردند. ولی امروزه شما می توانید به راحتی به این راز پی برده و آن را در آشپزخانه خود نیز مورد استفاده قرار دهید.

مزه دار کردن ماهی

مقالات پیشنهادی: خواص درمانی ادویه های غذا

زردچوبه

از مهمترین و لذیذترین ادویه مخصوص مزه دار کردن ماهی می توان به زردچوبه اشاره کرد که این ادویه از مشهورترین انواع ادویه ها به شمار رفته و شما می توانید آن را در طبخ تمام غذاهای خود از جمله ماهی مورد استفاده قرار دهید. استفاده از زردچوبه برای مزه دار کردن ماهی از زمان های بسیار دور مورد توجه بوده است که این اویه می تواند مزه ماهی مورد نظر شما را بی نظیر ساخته و رنگ آن را نیز مطلوب تر نشان دهد.

توجه داشته باشید که زردچوبه دارای ده ها خواص مثبت و مفیدی می باشد که بی شک استفاده آن به همراه ماهی می تواند راز یک آشپزی بی نظیر باشد. شما می توانید به همراه استفاده از زردچوبه از انواع سبزیجات تازه از جمله گشنیز و جعفری نیز در طبخ ماهی خود استفاده کنید. همچنین استفاده از لیمو نیز به همراه زردچوبه می تواند لذت ماهی پخته شده را چند برابر کند. اگر می خواهید در آینده نزدیک برای مهمانان و تهیه غذای مجالس خود لذیذترین ماهی را سرو کنید پیشنهاد می کنیم که حتما ماهی خود را به همراه زردچوبه و سبزیجات تازه طبخ کنید تا یکی از خوشمزه ترین ماهی ها را تهیه و آماده نمایید.

سفارش آنلاین غذا

کترینگ کیبو با استفاده از مواد غذایی با کیفیت و درجه یک آماده تهیه غذای شرکتی و غذای مجالس با طعم اصیل ایرانی است

ساعات کاری 

شنبه – پنجشنبه
11:00 – 16:00

جمعه
تعطیل است

عضویت در خبرنامه

5 + 5 =

طراحی سایت و بازاریابی آنلاین  : سپنتا