02143000042

امروزه با توجه به اینکه بسیاری از خانم ها شاغل می باشند و در فضای بیرون از منزل کار می‌ کنند طبیعتاً وقت چندانی برای آشپزی ندارند و در هنگام برگزاری مهمانی ها و جشن های تولد عزیزانشان  یکی از بزرگترین دغدغه های شان  تهیه غذا در چند مدل مختلف و با کیفیت و سرو راحت می باشد. که استفاده از خدمات آشپزی مجالس و تهیه غذای شرکتی کیبو راه حل رفع تمام نگرانی ها و دغدغه ها در مراسم های شماست . با ما همراه باشید تا شرح کاملی در مورد خدمات مجالس و مهمانی ها خدمت شما عزیزان ارائه کنیم

ویژگی های انتخاب کترینگ مناسب

امروز دیده می شود که سامانه های آنلاین و اپلیکیشن های متعددی برای سفارش غذای مجالس و غذای شرکتی راه اندازی شده اند که افراد می‌ توانند با وارد شدن به این سایت های معتبر  و نصب اپلیکیشن ها به راحتی غذای مورد نظر خود را در انواع و مقادیر مختلف سفارش می دهند. با توجه به استفاده از مواد اولیه بی نظیر در تهیه غذا برای برای مجالس و سازمان ها در کترینگ کیبو  می توانید غذایی بسیار لذیذ و بی نظیر را دریافت کنید.

طبیعتا یکی از دغدغه ها برای مراسم عروسی ،سمینار های کاری ، همایش ها و مراسم ترحیم و بسیاری از موارد دیگر تهیه غذای باکیفیت جزو مهمترین مواردی است که افراد به آن توجه می کنند. زیرا با این امر می ‌توانند مجلس خود را به بهترین نحو ممکن برگزار کنند‌. حال اگر در خصوص انتخاب کترینگ مناسب برای سفارش غذای مجالس تجربه ای ندارید می توانید از همکاران، دوستان و افراد با تجربه مشاوره و کمک بگیرید. همچنین با خواندن ادامه این مطلب نیز نکات مهمی در این خصوص دریافت کنید.

تهیه غذا مجالس و سفارش غذا

اگرچه غذاهای خانگی لذت و طعم بی نظیری دارد اما با وجود این که در حال حاضر شرکت ‌های متعددی آشپزی مجالس را برعهده گرفته اند، به شما در این امر کمک می کنند به طوری که می توانید خوشمزه ترین غذاهای ایرانی ، انواع کباب ها و فینگر فود ها را از کترینگ کیبو  سفارش بدهید و با اطمینان از کیفیت درجه و طعم بی نظیر غذاها لذت ببرید . برای مجالس ختم، عروسی و غیره نیز کترینگ کیبو آماده ارائه خدمت می باشد و شما می توانید با توجه به نیازتان و نوع مراسمات سفارش بدهید.

خدمات مجالس و مهمانی

ویژگی کترینگ خوب برای سفارش غذای شرکتی و مجالس

 امروزه بیشتر افراد حداقل یک وعده غذای روزانه را در محل کار صرف می کند پیدا کردن محلی که غذای شرکتی سالم و متنوع ارائه دهد نیز می‌ توانند بسیار مهم به نظر برسد.
در این بین اگرچه آشپزخانه های صنعتی متعددی غذای شرکتی ، سازمانی و … تولید می ‌کند اما باید توجه داشته باشید که از مکان هایی غذا تهیه کنید که با مواد با کیفیت و درجه یک غذاها را طبخ می کند در یک کلام حفظ سلامت مشتریانشان برایشان اهمیت دارد.
توجه داشته باشید در این کترینگ ها و آشپزخانه های صنعتی که آشپزی مجالس و ارائه انواع غذا برای شرکت ها صورت می گیرد، شما می توانید هم به صورت بسته بندی شده و هم به صورت سرو غذا در محل، غذای مورد نظرتان را سفارش دهید.

اهمیت ظرف های غذا

به طوری که اگر بخواهید از غذاهای بسته بندی شده استفاده کنید هنگامی که غذای مورد نظرتان را سفارش می دهید در آشپزخانه مورد نظر غذا طبخ شده و با ظروف آلومینیومی و گیاهی  بسته بندی می شود و با کارتون های مخصوص به محل مورد نظر شما ارسال خواهد شد.
ظرف های بسته بندی که برای غذا در کترینگ کیبو استفاده می شود تماما ماکروفری و از برند طب می باشند و در مقابل گرما و یا سرمای فریزر مقاوم بوده  و همچنین گرمای غذا را تا 2 ساعت ماندگاری دارد، بنابراین دمای آن به صورت مطلوبی حفظ خواهد شد.

اما در صورتی که بخواهید در محل مورد نظرتان سرو غذا را انجام دهید و تجهیزات مناسبی را برای آن در نظر گرفته باشید پس از اینکه سفارش خود را اعلام کردید غذا در آشپزخانه طبخ شده و با ظرف های مخصوص به محل مورد نظر شما ارسال می شود و توسط سرآشپز سرو میشود که معمولاً این امر بیشتر برای آشپزی مجالس انجام می شود.

مقاله پیشنهادی : خدمات مجالس و مهمانی

سفارش صبحانه از کترینگ

به طور کلی باید توجه داشته باشید که امکان سفارش انواع خدمات آشپزی مجالس و تهیه غذای شرکتی از طریق این کترینگ ها امکان‌ پذیر است. مثلاً یکی از مهم ترین وعده های روز که صبحانه می باشد و معمولاً بسیاری از افراد آن را به فراموشی سپرده اند در این آشپزخانه ها آماده شده و شما می توانید آن را به صورت آنلاین و یا اپلیکیشن کیبو سفارش دهید.

مثلاً اگر در ابتدای صبح به شرکتتان رفتید و خوردن صبحانه را فراموش کرده اید یک راه وجود داشته که شما می توانید هر گونه صبحانه ای که هوس کردید و دوست داشتید را انتخاب و سفارش بدهید.

توجه داشته باشید با وجود اینکه نیاز است افراد در محل کار ساعات زیادی را سپری کنند و در اینجا باید انرژی کافی داشته باشند پس حتماً صرف صبحانه جزو موارد مهم به شمار می رود.

سفارش آنلاین ناهار از کترینگ کیبو

یکی از مهم ترین خدمات آشپزی مجالس و تهیه غذای شرکتی سفارش آنلاین غذا می باشد. مثلاً اگر شما برای ناهار تعدادی مهمان دعوت کرده اید اما مطمئنید که نمیرسید آشپزی کنید .

می توانید لیست تعداد غذا های مورد نیازتان را به این کترینگ  اعلام  و ثبت سفارش کنید تا در سریعترین زمان ممکن غذای مورد نیاز برای شما طبخ شود.همچنین افرادی که در شرکت ‌ها هستند طبیعتاً تمایل دارند ناهاری خوشمزه سرو کنند، که می توانند از طریق شرکت های آشپزی مجالس غذای مورد نظرشان را تهیه نمایند.

همچنین توجه داشته باشید اگر رژیم کاهش وزن خاصی در نظرتان است یا گیاه خوارید و یا به پروتئین بالا نیاز دارید می‌توانید از این پس متناسب با سلیقه و رژیم غذایی خود غذا سفارش دهید.

ثبت سفارش آنلاین شام

بسیاری از افراد در شرکت ها و سازمان ها شیفت شب هستند که طبیعتاً نیاز به تهیه شام شرکتی دارند برای این افراد نیز گزینه های خوب پیش رو بوده و می‌تواند متناسب با سلیقه شان غذاهایی را که بخواهند سفارش دهند.

همچنین با وجود این که معمولاً بیشتر مجالس  و مهمانی ها و جشن های تولد در شب برگزار می شود و نیاز به سفارش شام دارد، افراد می‌توانند بدون هیچ دغدغه ای غذای مورد نیازشان را از شرکت های آشپزی مجالس معتبر تهیه کنند. توجه داشته باشید در این آشپزخانه ها انواع غذاهای محلی، ایرانی، انواع آش ها، کبابها، پلو ها ، فینگر فودها و سالاد و …. طبخ و آماده می شود، که با این وجود طبیعتا کار برای افراد راحت خواهد بود.

نکات مهم در هنگام استفاده خدمات آشپزی مجالس

با وجود اینکه در حال حاضر امکان سفارش غذا به صورت آنلاین وجود دارد شما می توانید از طریق سایت کترینگ کیبو ، تهیه غذا مهمانی ها و مراسم ها و آشپزی مجالس تان را به افراد باتجربه بسپارید و دیگر نیاز نیست زمانی را صرف پیدا کردن آشپزخانه خوب و معتبر کنید. پس بدون هیچ گونه دردسری خیالتان را از تهیه غذا راحت خواهد بود. توجه داشته باشید در هنگام انتخاب کترینگ مناسب برای تهیه غذا حتما باید توجه داشته باشید که در محیطی مناسب این غذاها طبخ شود.

بهتر است به دنبال کترینگ هایی باشید که در این زمینه تجربه کافی داشته و از دستگاه ها و تجهیزات به روز دنیا استفاده می کنند زیرا این شرکت‌ها می‌توانند در اسرع وقت غذای مناسب را تهیه و در سراسر تهران توزیع کنند.

همچنین توجه داشته باشید آشپزخانه های صنعتی برای سمینار ها و جشنواره ها نیز انواع غذاهای ایرانی و خارجی را طبخ می‌کنند. حال یکی از مهمترین تفاوتی که سفارش غذا از این اماکن نسبت به رستوران ها دارند می توان به ایمنی بیشتر خوراکی ها، قیمت مناسب، کیفیت بسیار بالا، امکان تهیه غذا برای مهمانی های بزرگ و کوچک و … اشاره نمود.

سفارش آنلاین غذا

ساعات کاری 

شنبه – پنجشنبه
11:00 – 16:00

جمعه
تعطیل است

عضویت در خبرنامه

12 + 7 =

طراحی سایت و بازاریابی آنلاین  : سپنتا