02143000042

یکی از دلایلی که اکثرا از درست کردن ماهی طفره میریم بوی بد ماهی هست برای یاد گرفتن روش های مزه دار کردن انواع ماهی تا انتهای مطلب با ما همراه باشید

مزه دار کردن ماهی

 گرفتن بوی زهم ماهی کار بسیار راحتی کافیه با با تکنیک ها و روش های مزه دار کردن انواع ماهی آشنا شوید، که چگونه به راحتی در زمان تهیه غذای مجالس و مهمانی ها با گوشت ماهی بتوانید با ادویه ها مختلف مرینیت کنید .

ادویه مخصوص مزه دار کردن ماهی بسیار متنوع هست و در شهرهای مختلف با توجه به ذائقه و عادتهای غذایی مردم آن شهر متفاوت است . از مهمترین و اصلی ترین این ادویه ها که کترینگ کیبو در مزه دار کردن ماهی ها از آن استفاده می کند می توان به زنجبیل، زردچوبه و رزماری اشاره کرد که هر یک از این ادویه ها می توانند با ترکیب انواع سبزیجات تازه و لیمو یکی از بهترین و لذیذترین ماهی ها را برای شما به ارمغان آورده و بوی بد ماهی را در حین پخت از بین ببرند.

 ادویه مزه دار کردن ماهی

طعم دار کردن ماهی سفید

مرینت کردن ماهی سفید امروزه دغدغه ی بسیاری از خانم ها خانه دار و سرآشپز کترینگ ها  نیز می باشد که می خواهند لذیذترین ماهی را برای اعضای خانواده و یا مشتریان خود طبخ کنند.

توجه داشته باشید که استفاده از ادویه مخصوص مزه دار کردن ماهی در لذیذ ساختن ماهی کافی نخواهد بود بلکه شما بایستی به برخی از نکات نیز در طبخ و سرو ماهی نیز توجه داشته باشید که از مهمترین این نکات می توان به این مورد اشاره کرد که هیچ وقت ماهی خود را بیشتر از نیم ساعت در مخلوط تهیه شده نخوابانید چرا که در این صورت طعم واقعی ماهی از بین می رود و عطر ادویه ها به طعم ماهی قالب می شود .

مزه دار کردن انواع ماهی جنوب

ماهی جنوب نیز از دیگر انواع ماهی های بسیار محبوب  در کشور ما می باشد در کنار طعم فوق العاده ای که دارد بوی بسیاری نیز دارد.
برای مزه دار کردن ماهی جنوب می توانید آن را به مخلوطی از ادویه ها و مواد دیگر آغشته نمایید که این مخلوط می تواند موادی شامل زردچوبه، آرد، فلفل سیاه، فلفل قرمز سیر تازه یا پودر سیر و نمک و آبلیمو و کمی آب نارنج باشد.

توجه داشته باشید که راه های بسیار زیادی برای مزه دار کردن ماهی جنوب وجود دارد برای مثال شما می توانید در حین سرخ کردن نیز مواد و ادویه هایی را به روغن آن اضافه کنید تا یکی از خوشمزه ترین ماهی جنوب را طبخ و سرو کنید.
استفاده از زعفران و آبلیمو تازه نیز می تواند تاثیر شگفت انگیزی را در طعم و لذت واقعی ماهی مورد نظر شما داشته باشد.

مرینت ماهی جنوب

امروزه بسیاری از سرآَشپزها بر این باور هستند که زعفران می تواند یکی از جالب ترین ادویه مخصوص مزه دار کردن ماهی جنوب و سایر ماهی ها تلقی باشد. شما می توانید با ترفندهای کترینگ جردن بسیار ساده و راحت، طعم ماهی خود را چند برابر افزایش داده و لذیذترین شکل این غذای سالم و مقوی را سرو کنید.

کترینگ کیبو با استفاده از مواد غذایی با کیفیت و درجه یک آماده تهیه غذای شرکتی و تهیه غذای مجالس با طعم اصیل ایرانی است

سفارش آنلاین غذا

ساعات کاری 

شنبه – پنجشنبه
11:00 – 16:00

جمعه
تعطیل است

عضویت در خبرنامه

7 + 14 =

طراحی سایت و بازاریابی آنلاین  : سپنتا