02143000042

آیا تا به حال، به جای تهیه غذا به صورت اینترنتی غذا خریده اید؟ از مزایای سفارش آنلاین غذا اطلاع دارید؟ اگر با این مسئله آشنا نیستید، با ما همراه باشید. در این مطلب، مزایای سفارش آنلاین غذای ایرانی را با هم مرور می کنیم.

سفارش آنلاین انواع غذای ایرانی

با گسترش تکنولوژی و روی کار آمدن فناوری های نوین، همه کار ها را آسان تر شده اند. از جمله اموری که با وجود اینترنت امکان پذیر است، می توان به سفارش آنلاین غذای ایرانی اشاره کرد.

خرید اینترنتی غذای ایرانی

پیش از این خانواده های ایرانی آخر هفته ها سری به رستوران می زدند. اما حالا با توجه به زندگی شهری و مشغله های مخصوص آن، کم تر فرصت این کار دست می دهد.این روز ها، رستوران ها نه تنها مشتریان حضوری بلکه مشتری های غیر حضوری زیادی دارند. حالا مشتری ها ترجیح می دهند که خرید اینترنتی غذا را برای یکبار هم که شده، تجربه کنند.خرید اینترنتی غذا از روش های مختلفی امکان پذیر هست. ساده ترین و در دسترس ترین روش، اپلیکیشن های سفارش آنلاین غذای ایرانی هستند.اپلیکیشن سفارش آنلاین غذا، بیشترین دسترسی به رستوران را برای مشتریان ایجاد می کند. این امکان نه تنها خرید آسان غذا بلکه پرداخت امن و تحویل سریع را نیز به دنبال دارد.

سفارش آنلاین غذا

سفارش آنلاین غذا در تهران

تهران، بزرگترین و در عین حال پر ترافیک ترین شهر کشور محسوب می شود. از آنجا که تهیه غذای رستورانی در این شهر وقت زیادی را می طلبد، سفارش آنلاین غذا تهران رواج بیشتری پیدا کرده است.مشغله های شهروندان تهران و سایر کلان شهر ها، اجازه ماندن در صف های طولانی رستوران ها را از آن ها سلب می کند.

در حالی که سفارش آنلاین غذای ایرانی، تمامی این مشکلات را بر طرف می کند. دیگر نه خبری از ترافیک های سنگین خیابان هست و نه منتظر غذا ماندن در هوای سرد زمستان و گرمای تابستان

همه این ها، تنها گوشه ای از مزایای سفارش آنلاین غذای ایرانی به شمار می روند. در ادامه، سایر دلایل رواج سفارش آنلاین غذا را با هم بررسی می کنیم

مزایای سفارش آنلاین غذا

گاهی اوقات مشغله های زندگی مدرن، فرصت بعضی کار های مختلف از جمله آشپزی کردن را از ما می گیرد. با این حال، سفارش آنلاین غذا در مدیریت کردن این بخش، کمک بسیاری می کند.

سفارش دادن غذا و تهیه آن به صورت آنلاین، مزایای مختلفی دارد که در ادامه، تعدادی از آن ها را با هم بررسی می کنیم.

  • دسترسی به منوی کامل همراه با عکس غذا ها
  • در دسترس ترین راه برای سفارش آنلاین غذای ایرانی، اپلیکیشن سفارش غذا یا وب سایت های رستوران های مختلف است.
  • با خرید اینترنتی غذا، می توانید عکس غذای مطلوب تان که در رستوران مورد نظر خودتان طبخ می شود، مشاهده کنید.
  • گاهی با رستوران هایی مواجه می شویم که منوی تبلیغاتی آن ها، از نظر قیمت یا نوع غذا با واقعیت تفاوت دارد. اما با خرید اینترنتی غذا، قیمت دقیق و ظاهر غذا را پیش از خرید کردن مشاهده می کنید.
  • به این ترتیب با خیالی آسوده سفارش خود را ثبت می کنید. چراکه از پیش می دانید غذایی که به شما تحویل می دهند از نظر ظاهر، مواد غذایی و حجم پرس، به چه صورتی است.

 پشتیبانی سفارش آنلاین کترینگ کیبو

گاهی دیده می شود که غذا هایی که سفارش می دهیم، به موقع نمی رسند. در بعضی موارد نیز غذای تحویل داده شده، با چیزی که سفارش داده ایم، تفاوت دارد.

در این شرایط، به یک پشتیبان احتیاج هست تا مشکلات احتمالی میان رستوران و مشتری را رفع کند. با سفارش آنلاین غذای ایرانی، می توان از پشتیبانی آنلاین نیز بهره مند شد.

پشتیبانی آنلاین در تمام ساعات فعالیت رستوران ها بر قرار است. بنابراین در صورت بروز هر گونه مسئله ای، می توانید بلافاصله از خدمات پشتیبانی آنلاین استفاده کنید.

سفارش آنلاین غذای شرکتی

مشاهده نظر مشتری ها

اطلاع داشتن از نظر افرادی که پیش از ما غذایی را تهیه کرده اند، می تواند در انتخاب غذای مورد نظر ما تاثیر گذار باشد. این امر، در اعتبار سنجی رستوران نیز موثر است.

نظر مشتریان، صادقانه است. از طرفی دیگر می توانید پیش از سفارش غذا، مواردی مثل طعم یا تازگی غذا ها را با خواندن نظر مشتری های قبلی بررسی کنید.

مقایسه کردن قیمت غذاها

یکی دیگر از مزیت های سفارش آنلاین غذای ایرانی امکان مشاهده و مقایسه منو های مختلف است. شما آزادی زمان دارید و می توانید پس از بررسی همه جانبه، هر غذایی را که می خواهید انتخاب کنید.

در اپلیکیشن های سفارش آنلاین غذا نیز امکان مقایسه کردن چند رستوران وجود دارد. بنابراین حتی می توانید یک غذا را در چند رستوران بررسی کرده و آن را از بهترین رستوران سفارش بدهید.

ثبت سفارش آنلاین سریع و آسان

با سفارش آنلاین غذا، مجبور نیستید در مهمانی ها، زمان خود را صرف آشپزی کنید. همینطور اگر دل تان هوای غذای رستوران را کند، نیازی نیست در سرما و گرما راهی خیابان شوید.

کافی هست که وارد یکی از اپلیکیشن یا سایت های سفارش آنلاین غذای ایرانی شده و غذای مورد نظر خود را به تعدادی که می خواهید، سفارش دهید.

یکی از مهم ترین مزایای سفارش آنلاین غذای ایرانی، به صرفه جویی زمانی بر می گردد. تنها با چند دقیقه زمان و چند کلیک کردن، خرید شما ثبت شده و پس از مدت کوتاهی، سفارش تان به دست شما می رسد.

 امکان استفاده کردن از کد تخفیف کیبو

رستوران های مختلف امتیاز های جالبی را برای مشتریان خود در نظر می گیرند. ارائه کد تخفیف، یکی از آن امتیاز های جذابی است که توجه مشتری ها را به خود جلب می کند.

در رستوران ها معمولا این امتیاز به سفارش های آنلاین اختصاص داده می شود. همانطور که می بینید، با خرید اینترنتی غذا و استفاده از کد های تخفیفی می توانید با یک تیر، چند نشان بزنید.

وب سایت کیبو

تحویل گرفتن غذای گرم و تازه

یکی از بدترین خاطرات خرید غیرحضوری غذا، تحویل گرفتن غذای سرد و ماسیده هست. با توجه به خدماتی که پشتیبانی آنلاین که آشپزخانه کیبو ارائه می دهد، احتمال بروز چنین اتفاقی در خرید اینترنتی غذا کاهش می یابد.

از آنجایی که فروش آنلاین، حجم سفارشات رستوران ها را افزایش می دهد، دیگر خبری از غذای مانده یا سرد نیست. بلکه غذا در حالی که هنوز گرم و تازه است به دست مشتری می رسد.

روش های پرداخت امن و راحت

مهم ترین مزیت خرید اینترنتی غذا، روش پرداخت بانکی و امن هست. این مورد نه تنها به نفع مشتری بلکه برای رستوران داران نیز مزیت قابل توجهی است.

با پرداخت آنلاین، اعتبار از حساب شما کم شده و بلافاصله فیش پرداختی در اختیار رستوران قرار می گیرد.

به این ترتیب مجبور نیستید در زمان تحویل گرفتن غذا، وقت خود را برای پرداخت نقدی هدر بدهید. البته ناگفته نماند که به طور معمول، مشتریان می توانند هزینه غذا را به صورت نقدی یا با دستگاه pose نیز پرداخت کنند.

 تخفیف سفارش آنلاین غذا در اپلیکیشن کیبو

همانطور که با هم مرور کردیم، دلایل بسیاری برای سفارش آنلاین غذای ایرانی وجود دارد. این امکان از طریق ثبت سفارش در اپلیکیشن های فروش اینترتی  غذا و وب سایت کترینگ کیبو مهیا می شود. و همچنین با ثبت سفارش انلاین از طریق آپلیکیشن و یا وب سایت از تخفیف 50 هزار تومانی استفاده کنید

آیا شما ساکن تهران یا سایر کلان شهر های کشور هستید؟ پس سفارش آنلاین غذای ایرانی تجربه جالب و خاطره انگیزی را برای شما به ارمغان می آورد.

در این مطلب، مزایای سفارش آنلاین غذا را با هم مرور کردیم. از خرید سریع، پشتیبانی همیشگی، امکان مقایسه غذا ها، پرداخت آسان و تحویل فوری غذا نیز مطالبی را عنوان کردیم. امیدوار هستیم که این مطلب، نکات مفیدی برای خرید اینترنتی غذا در اختیار شما بگذارد.

سفارش آنلاین غذا

ساعات کاری 

شنبه – پنجشنبه
11:00 – 16:00

جمعه
تعطیل است

عضویت در خبرنامه

1 + 13 =

طراحی سایت و بازاریابی آنلاین  : سپنتا