02143000042

آشنایی با خوش طعم ترین غذاهای ایرانی می تواند جذابیت های بسیار زیادی را برای افراد داشته باشد. اگر با غذاهای ایرانی آشنا باشید حتما می دانید که غذاهای خیابانی ایران از طعم لذیذی برخوردار هستند و تقریبا در تمامی شهرها شما می توانید این غذاهای خوشمزه را میل کنید. با این وجود پیدا کردن یک تهیه غذا خوب و بهداشتی که بتوان این غذاهای خیابانی را با خیال آسوده تهیه و میل کرد بسیار سخت است . ما در این مطلب قصد داریم روشی را برای تهیه این غذاهای خوش طعم به شما معرفی کنیم و علاوه بر این به صورت کامل خوش طعم ترین غذاهای خیابانی ایران را نیز به شما معرفی کنیم. بنابراین با ما در مقاله  معروف ترین غذاهای خیابانی ایران همراه باشید.

آشنایی با معروف ترین غذاهای خیابانی ایران

غذاهای خیابانی در کشورهای مختلف از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار می باشند و در ایران نیز به دلیل طعم بی نظیری که این غذاها دارند طرفداران زیادی دارند. با این حال امروزه تهیه کردن غذاهای خیابانی با سختی های بسیار زیادی رو به رو شده است و شما برای این کار با مشکلاتی درگیر می شوید. اگر شما هم جز افرادی هستید که قصد دارید این غذاهای خوشمزه را سفارش دهید و یا این که قصد دارید از خدمات تهیه غذای شرکتی بهره مند شوید به شما توصیه می کنیم حتما از وب سایت ما دیدن کنید و اقدام به سفارش آنلاین غذا کنید. وب سایت ما خدمات فوق العاده با کیفیتی را به شما ارائه می دهد که استفاده از این خدمات می تواند برای شما بسیار جالب و جذاب باشد.

غذاهای خیابانی ایران

غذاهای خیابانی معروف اهواز و آبادان

اگر اهل مسافرت باشید حتما می دانید که اهواز و آبادان از جمله شهرهایی هستند که به غذاهای تند و بسیار خوشمزه و لذیذ معروف هستند و تقریبا تمامی توریست هایی که از این شهرها دیدن می کنند حتما غذاهای محلی این شهرها را نیز امتحان می کنند. غذاهای خیابانی در این دو شهر از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند و افراد زیادی نیز علاقه مند به تهیه این غذاها می باشند.

سمبوسه یکی از معروف ترین غذاهایی است که در این دو شهر در کنار خیابان فروخته می شود و از آنجایی که یک غذای حاضری به شمار می آید طرفداران زیادی نیز دارد. فلافل با سس تند یکی دیگر از غذاهایی است که شما در  خیابان های معروف شهرهای آبادان و اهواز می توانید به وفور پیدا کنید. این دو غذا که از جمله غذاهای محبوب در جنوب کشور هستند غذاهای خیابانی معروف آبادان و اهواز به شمار می آیند که اگر به این دو شهر سفر کرده اید حتما باید آنها را امتحان کنید تا تجربه ای جدید را از غذاهای خیابانی بدست بیاورید.

طرز تهیه سمبوسه و فلافل اهوازی

برای درست کردن این دو غذا شما کار تقریبا راحتی را در پیش دارید. برای درست کردن سمبوسه کافی است سیب زمینی، پیاز، پیازچه، گشنیز، جعفری و در صورت تمایل ادویه های مورد نیاز و به خصوص ادویه های تند را با یکدیگر تفت دهید تا به خوبی سرخ شوند. در مرحله بعدی این مواد را لای نان لواش قرار داده و اطراف نان لواش را می بندید تا مواد از داخل آن نریزد و سپس نان لواشی که در داخلش مواد نام برده شده وجود دارد را در روغن سرخ کرده و میل می کنید.

برای درست کردن فلافل ابتدا نخود را خیس می کنید و به همراه جعفری، پیاز و سیر داخل چرخ گوشت و یا خرد کن ریخته و به خوبی آنها را مخلوط می کنید. برای گرفتن آب مواد می توانید از کمی آرد نخودچی استفاده کنید که قوام خوبی به ترکیب شما می دهد. در مرحله بعدی کافی است که مخلوط بدست آمده را قالب بندی کرده و در روغن داغ سرخ کنید. دقت داشته باشید که برای تندتر شدن فلافل و برای این که واقعا مزه فلافل های آبادان و اهواز را احساس کنید بهتر است از ادویه های تند نیز استفاده کنید.

معروف ترین غذاهای خیابانی تهران

معروف ترین غذاهای خیابانی تهران

شهر تهران پایتخت ایران است و شما در بسیاری از خیابان های معروف این شهر می توانید غذای خیابانی میل کنید. غذاهای خیابانی که در خیابان های این شهر فروخته می شوند معمولا از خوش طعم ترین غذاهای خیابانی ایران هستند که حتما باید یک بار آنها را تجربه کنید. حتی وسواسی ترین افراد نیز به دلیل مزه فوق العاده این غذاهای خیابانی هفته ای یک بار آنها را امتحان می کنند. یکی از معروف ترین غذاهای خیابانی در تهران سیب زمینی تخم مرغ است که ترکیب فوق العاده جذابی می باشد و در بسیاری از خیابان های این شهر موجود است که حتما باید آنها را امتحان کنید.

انواع آش، عدسی، سمبوسه و ساندویچ های مختلف نیز در خیابان های این شهر فروخته می شوند که در بسیاری از مواقع مشتریان زیادی نیز دارند. اگر علاقه مند به ساندویچ های خیابانی هستید خیابان های شهر تهران بهترین مکان برای خرید این ساندویچ ها است. به جرات ساندویچ هایی که در این خیابان ها امتحان می کنید را در هیچ شهر دیگری نمی توانید تجربه کنید.

مقاله پیشنهادی: لیست غذاهای ایرانی

خوشمزه ترین غذاهای خیابانی بازار تهران

بازار تهران یکی از مناطق شهر تهران است که در آن انواع غذاهای خیابانی را می توانید میل کنید. غذاهایی که در بازار به فروش می رسند از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند. اگر از بازار تهران دیدن کرده باشید حتما می دانید که در تمامی روزهای سال این بازار شلوغ است و همین موضوع فضای بسیار خوبی را برای فروشندگان غذاهای خیابانی فراهم می کند.

از جمله معروفترین غذاهای خیابانی ایران که می توانید در بازار تهران میل کنید می توان به مواردی از قبیل کباب لقمه همایونی که یکی از خوشمزه ترین غذاهای بازار است، فلافل مروی که می تواند تجربه ای بسیار جذاب را برای شما به ارمغان بیاورد و البته سیب زمینی تخم مرغ های معروف بازار که طرفداران بسیار زیادی در میان افرادی که هر روز به بازار می روند دارد.

معروف ترین غذاهای خیابانی بازار

خوشمزه ترین خیابان تهران

در ادامه آشنایی با معروفترین غذاهای خیابانی ایران بهتر است سری به غذاهای خیابان سی تیر شهر تهران بزنیم. غذاهایی که در این خیابان می توانید میل کنید بدون شک از بهترین غذاهای خیابانی ایران هستند که هر کسی حداقل یک بار باید آنها را امتحان کند. این خیابان در واقع پاتوق اصلی علاقه مندان به غذاهای خیابانی ایران در شهر تهران است. کباب فروشی ها و جگرکی ها از محبوب ترین غذاهای خیابانی هستند که در خیابان سی تیر می توانید از آنها دیدن کنید.

در کنار این ها فست فودی هایی که در این خیابان وجود دارند نیز از محبوبیت بسیار زیادی برخوردار هستند که به شما توصیه می کنیم حتما آنها را امتحان کنید. در روزهای سرد زمستان معمولا شاهد بساط لبو و آش و حلیم در این خیابان هستید که امتحان کردن آنها نیز می تواند تجربه ای جدید برای شما باشد. این غذاها تنها برخی از غذاهای خیابان سی تیر بودند که حتما باید آنها را امتحان کنید.

معروف ترین غذای خیابانی اصفهان

غذاهای خیابانی اصفهان

غذاهای خیابانی ایران تنها در شهرهای تهران و شهرهای جنوبی محبوب نیستند و شما می توانید تعداد زیادی از غذاهای خیابانی را در شهر اصفهان نیز میل کنید. این شهر نیز به غذاهای خیابانی معروف است و انواع مختلفی از غذاهای خیابانی را در خیابان های این شهر توریست ها میل می کنند. اگر به خیابان های شهر اصفهان رفته اید بریانی های خیابانی این شهر را به هیچ وجه از دست ندهید. همانطور که احتمالا می دانید بریونی یکی از غذاهای معروف شهر اصفهان است ولی بریانی های خیابانی این شهر طعم و مزه دیگری دارند و در میان توریست ها از شهرت بسیار زیادی برخوردار می باشند.

کباب مشتی یکی دیگر از غذاهای خیابانی شهر اصفهان است که حتما باید آن را در خیابان های این شهر امتحان کنید. در صورتی که در شهر اصفهان به دنبال غذاهای خیابانی خوشمزه هستید به شما پیشنهاد می کنیم یخمه ترش را از دست ندهید. این غذا نیز یکی دیگر از غذاهای سنتی بسیار خوشمزه شهر اصفهان است که می توانید آن را از اغذیه های خیابانی تهیه کنید.

لیست تند ترین غذاهای خیابانی ایران

اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقه مند به غذاهای تند هستید و غذاهای خیابانی ایران را نیز دوست دارید احتمالا علاقه مند هستید تا لیست غذاهای تند خیابانی ایران را داشته باشید تا بتوانید تمامی آنها را امتحان کنید. ما در این بخش سعی می کنیم برخی از تند ترین غذاهای خیابانی ایران را به شما معرفی کنیم. بدون شک هر زمان که صحبت از تند ترین غذاهای خیابانی ایران می شود فکر همه به سمت غذاهای جنوبی می رود و در این میان انواع سمبوسه بخصوص سمبوسه با سیب زمینی  و فلافل  و فلافل خوزستانی و سوسیس بندری در صدر لیست ما قرار می گیرند البته به شرطی که با دستور پخت جنوبی درست شوند.

در برخی از موارد سیب زمینی تخم مرغ نیز به دلیل استفاده از ادویه های تند جز لیست غذاهای خیابانی ایران قرار می گیرند که طعم تندی دارند. اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقه مند به تند ترین غذاهای خیابانی ایران هستید به شما توصیه می کنیم حتما از خیابان سی تیر در شهر تهران دیدن کنید.

معروف ترین غذاهای خیابانی دنیا

بهترین غذاهای خیابانی مربوط به کدام کشورها

احتمالا اگر شما هم عاشق سفر به کشورهای خارجی باشید و این بین علاقه زیادی نیز به غذاهای خیابانی داشته باشید دوست دارید که با بهترین غذاهای خیابانی ایران و جهان آشنا شوید و بدانید که بهترین غذاهای خیابانی متعلق به کدام کشور است. کشور تایلند یکی از معروف ترین کشورهای دنیا در زمینه غذاهای خیابانی است. اگر به این کشور سفر کرده باشید حتما مشاهده کرده اید که در اکثر خیابان های این شهر اغذیه فروشی های خیابانی وجود دارند که انواع مختلف غذاهای خیابانی را به شما ارائه می دهند.

طعم غذاهای خیابانی این کشور فوق العاده است و امتحان کردن آنها می تواند بهترین تجربه شما باشد. غذاهای خیابانی کشور هند نیز به دلیل طعم تندی که دارند امروزه از محبوبیت بسیار زیادی در دنیا برخوردار هستند. از جمله دیگر کشورهایی که دارای غذاهای خیابانی بسیار خوشمزه ای هستند می توان به کشورهای کلمبیا، جامائیکا، فیلیپین، آفریقای جنوبی و لهستان اشاره کرد.

صحبت پایانی

ما در مقاله معروفترین غذاهای خیابانی ایران سعی کردیم اطلاعات کاملی را درباره خوش طعم ترین غذاهای خیابانی ایران در اختیار شما قرار دهیم و بیشتر شما را با این غذاها آشنا کنیم. علاوه بر این سعی کردیم درباره شهرهای مختلف ایران و به خصوص شهر تهران و غذاهای خیابانی ایرانی که در این شهرها بسیار محبوب هستند نیز اطلاعات جامع و کاملی را به شما ارائه دهیم و درباره معروف ترین کشورهای دنیا که دارای غذاهای خیابانی خوشمزه ای هستند نیز در بخش پایانی صحبت کردیم. امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید بوده باشد و اطلاعات مورد نیاز خود را با مطالعه این مطلب بدست آورده باشید.

سفارش آنلاین غذا

ساعات کاری 

شنبه – پنجشنبه
11:00 – 16:00

جمعه
تعطیل است

عضویت در خبرنامه

9 + 6 =

طراحی سایت و بازاریابی آنلاین  : سپنتا