KIBO

طرز تهیه پاستا رژیمی با سس کلم

تهیه غذا با پاستا بسیار آسان و سریع انجام می شود ف پاستا یکی از غذاهای فوری و سریع که با هر ترکیب و سسی میشه تو کمتر از 20 دقیقه آماده کرد و بسیار خوشمزه و پرطرفدار هم هست.در این مقاله طرز تهیه پاستا رژیمی با سس کلم

پاستا رژیمی با سس کلم

طرز تهیه پاستا رژیمی با سس کلم یکی از غذاهای محبوب همه بخصوص بچه ها که خیلی هم سریع و راحت آماده میشه ماکارونی و پاستا با سس ها متنوع که می توان با ترکیب مواد ساده و در دسترس در 15 دقیقه آماده کنیم .پاستای یکی از غذاهای شرکتی کترینگ کیبو می باشد که طرفداران خاصی دارد که می توانید به راحتی آن را سفارش دهید و در محل کار و یا منزل خود نوش جان نمایید .

پاستا با سس آلفردو از خوشمزه ترین و پرطرفدارترین سس در ایران و ایتالیاست.اما این سس به دلیل استفاده از خامه زیاد بسیار چرب می باشد .بهترین روش برای رژیمی کردن این سس استفاده از کلم در تهیه این سس می باشد.

در صورت تمایل می توانید از قارچ هم در این سس استفاده نمایید پاستای آلفردوی گل کلم یک ناهار سبک و خوشمزه عالی برای فصل تابستان است. می‌توانید آن را همراه با یک ظرف سالاد فصل سرو نمایید .

مقالات پیشنهادی: طرز تهیه انواع سس

مواد لازم برای تهیهپاستای آلفردوی گل کلم

ابتدا گل کلم ها را پاک و بشویید سپس گل کلم را به آب در حال جوش اضافه نمایید  بگذارید ۱۳–۱۵ دقیقه آبپز شوند تا زمانی که چنگال به راحتی در آنها فرو برود. سپس گل کلم را آبکش کنید.

 گل کلم پخته  را داخل غذا ساز بریزید و به آن سیر، نمک، فلفل و شیر را اضافه نمایید حدود ۳۰ ثانیه در غذاساز مخلوط کنید تا به شکل پوره یکدستی در بیاید.در صورت تمایل می توانید کمی قارچ تفت داده نیز به پاستا اضافه نمایید .

در قابلمه مقداری آبجوش و نمک و یک قاشق روغن مایع بریزید و ماکارونی ها به اندازه 8 دقیقه بجوشانید و سپس آبکش نمایید داخل ظرف سرو کنید و سس کلم را به آن اضافه کنید و خوب مخلوط کنید و در آخر کمی جعفری و پنیر بر روی آن بریزید .

مقالات پیشنهادی: لیست غذاهای ایرانی

ویدئو آموزش پاستا رژیمی با سس کلم

سفارش آنلاین غذا

کترینگ کیبو با استفاده از مواد غذایی با کیفیت و درجه یک آماده تهیه غذای شرکتی و غذای مجالس با طعم اصیل ایرانی است