KIBO

نمونه آنالیز استاندارد غذای شرکتی

از نظر استانداردهای بهداشتی و کیفی، آنالیز غذا به معنای تحلیل و بررسی میزان و مقدار محتویات و مواد تشکیل دهنده یک غذای خاص است. امکان آنالیز غذای شرکتی به کارمندانی که بنا به دلایل مختلف اعم از حفظ وزن ایده‌آل، بیماری، کاهش وزن و … تحت رژیم‌های خاص هستند کمک می‌کند تا با استرس کمتری غذای خود را میل کنند

نمونه آنالیز استاندارد غذای شرکتی در کیبو

زمانی بود که مردم به کیفیت رژیم غذایی خود اهمیت چندانی نمی‌دادند و صرفا به خوردن غذاهای روتین و همیشگی بسنده می‌کردند، اما کم ‌کم با دسترسی همگانی به اینترنت و ارتباط با دنیای اطلاعات، افزایش آمار بیماری‌های گوارشی و ظهور رژیم‌های غذایی متعدد، توجه به کم و کیف خوراک روزانه بیش از پیش مورد اهمیت قرار گرفت. به طوریکه امروزه از زبان اطرافیان، دوستان و همکارانتان، مکرر می‌شنوید که بیشتر تحت رژیم‌های خاص مثل رژیم کتوژنیک، رژیم کالری شماری،  رژیم گیاه‌خواری و… هستند.

این تغییر رویکرد سبب شد که کترینگ‌های بزرگی هم‌چون کترینگ کیبو نیز همگام با نیازهای روز مشتریان، اقدامات لازم برای افزایش سلامت آن‌ها را در دستور کار تیم خود قرار دهند. بدین ترتیب کیبو، منو غذای آنالیز شده و استانداردی را در اختیار مشتریانش قرار داده‌است تا ضمن آگاهی از ریز جزئیات سفارش خود، با خاطری آسوده غذایی سالم، باکیفیت و لذیذ را میل کنند.

جالب است بدانید که مزایای سنجش و بررسی ارزش غذای سفارشی (آنالیز منو غذا)، در فضاهای شرکتی و سازمانی که افراد علی‌رغم شرایط جسمانی مختلف و ذائقه‌های متفاوت از یک منو غذایی مشترک میل می‌کنند بیش از سایر فضاها اهمیت پیدا می‌کند. این همان نکته کلیدی است که مدیران پشتیبانی سازمان‌ها، هلدینگ‌ها، شرکت‌ها و غیره باید به آن توجهی ویژه داشته‌باشند چرا که این مزیت، نه تنها به سلامت بیشتر کارمندان آن‌ها کمک می‌کند، بلکه رضایت خاطر و همکاری مضاعف آن‌ها را نیز جلب خواهد نمود. با این تفاسیر اگر می‌خواهید با مفهوم آنالیز غذای شرکتی و فواید آن بیشتر آشنا شوید چند دقیقه از زمان خود را با ما سپری کنید.

منظور از آنالیز غذا چیست؟

از نظر استانداردهای بهداشتی و کیفی، آنالیز غذا به معنای تحلیل و بررسی میزان و مقدار محتویات و مواد تشکیل دهنده یک غذای خاص است. آنالیز غذا از یک سو به نفع تولید کننده است چرا که به او کمک می‌کند تا از مقدار دقیق مواد اولیه مورد نیاز برای پخت غذا مطلع شده و از اسراف و صرف هزینه‌های بیشتر جلوگیری نماید و از طرف دیگر به مصرف کننده این قدرت را می‌دهد تا مقدار انرژی و کالری موجود در غذای خود را ارزیابی کند.

امکان آنالیز غذای شرکتی به کارمندانی که بنا به دلایل مختلف اعم از حفظ وزن ایده‌آل، بیماری، کاهش وزن و … تحت رژیم‌های خاص هستند کمک می‌کند تا با استرس کمتری غذای خود را میل کنند، دلیل آن هم مشخص است؛ منو آنالیز شده به آن‌ها می‌گوید که دقیقا چه چیزی را به چه مقدار می‌خورند! به طور مثال اگر لیست منو ناهار امروز شرکت شما، چلو خورش قیمه کیبو بوده‌است کارمندتان می‌داند که با صرف این غذا ۱۵۰ گرم برنج خام، ۷۰ گرم گوشت گوساله گرم، ۴۰ گرم لپه و ۲۰ گرم رب را میل کرده‌است بنابراین پس از اتمام غذا می‌تواند میزان کالری و ارزش غذایی وعده ناهار خود را به راحتی محاسبه کند.

سفارش غذا از منو آنالیزشده کیبو چه مزایایی برای سازمانها و شرکتها دارد؟

همانطور که گفتیم امکان آنالیز غذا، مشتری را با استانداردهای ریز جزئیات غذای سفارشی از کترینگ‌ها و رستوران‌های مختلف آشنا می‌کند، بدین شکل او می‌تواند غذای مورد علاقه‌اش را با هوشیاری و اطمینان خاطری بیشتر نوش جان کند. حال سؤال اینجا است که سفارش غذا از منو آنالیزشده کیبو چه مزایا و فواید دیگری برای سازمانها و شرکتها دارد؟ پاسخ این پرسش در آیتم‌های زیر است.

با لیست آنالیزشده ۲۰ غذای اصلی کیبو آشنا شوید!

بدون هرگونه تعارف، عرصه تولید و عرضه غذا میدان رقابتی است که تنها کسانی در آن دوام می‌آورند که قبل از هر چیز، بهداشت و سلامت غذایی مشتریان خود را اولویت قرار داده سپس با اتکا به پرسنلی مجرب، حفظ بهداشت محیط و ابزارهای مدرن آشپزی، نیازهای غذایی آن‌ها را به بهترین نحو، با بالاترین کیفیت و منصفانه‌ترین قیمت برآورده کنند.

کترینگ کیبو با علم به تمام این موارد و با هدف جلب رضایت و تأمین سلامت جسم و روح کارکنان و کارمندان زحمتکش این مرزوبوم منویی جامع، متنوع و آنالیزشده را تدارک دیده‌است تا مدیران پشتیابی سازمان‌ها بتوانند بهترین انتخاب را برای اعضای شرکت خود داشته‌باشند. بدین منظور نمونه کوچکی از آنالیز غذای شرکتی در جدول زیر گردآوری شده‌است، برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر و مشاوره قبل از ثبت سفارش در اولین فرصت با خط مستقیم ۴۳۰۰۰۰۴۲ تماس حاصل فرمائید.

نوع غذا آنالیز غذا
چلوکباب لقمه برنج خام 150 گرم + قلوه گاه 80گرم + سردست گوساله گرم 80 گرم+پیاز چرخکرده 20 گرم و …
چلو جوجه کباب برگی برنج خام 150 گرم + سینه مرغ آماده طبخ 230 گرم خام و…
چلوکباب برگ گوسفندی فیله گوسفندی220 گرم + برنج خام 150 گرم + کره و لیمو ..
چلو جوجه کباب لقمه‌ای برنج خام 150 گرم + سینه مرغ آماده طبخ 300 گرم خام و…
چلوکباب بختیاری برنج خام 150 گرم + فیله گوسفندی 70 گرم + سینه مرغ آماده طبخ 160 گرم
چلو خورش قورمه برنج خام 150 گرم + گوشت گوساله گرم70 گرم + لوبیا 25 گرم + سبزی قرمه محلی 40 گرم و …
چلو خورش قیمه برنج خام 150 گرم + گوشت گوساله گرم70 گرم + لپه40 گرم + رب گوجه 20 گرم و …
چلو خورش قیمه بادمجان برنج خام 150 گرم + گوشت ران گوساله جوان 70 گرم + لپه 40 گرم + رب گوجه 20 گرم + بادمجان 80 گر
زرشک پلو با مرغ برنج خام 150گرم + 4/1 مرغ درسته ( 1/900 ) + نثار زرشک35 گرم و …
باقالی پلو با مرغ برنج خام 130 گرم + باقالی 100گرم + شوید 90گرم + 1.4 مرغ درسته (900/1 کیلویی )
باقالی پلو با گوشت برنج خام 130 گرم + باقالی 100 گرم + شوید 90 گرم + گوشت گوسفندی خام 250 گرم
سبزی پلو با ماهی قزل‌آلا برنج خام 130 گرم + سبزی پلویی 90گرم + ماهی قزل آلا تا 300 گرم
خوراک کباب تابه‌ای گوشت چرخ کرده 200 گرم + پیاز 40 گرم + سبزیجات معطر و ادویه + مخلفات و دورچین
خوراک مرغ 4/1 مرغ درسته (800/1 کیلویی )+ دورچین
خوراک ماهی ماهی قزل آلا 350 گرم + لیمو + سایر مخلفات
کباب تابه‌ای با برنج برنج خام 150 گرم + گوشت چرخ کرده200 گرم + پیاز 40 گرم + سبزیجات معطر و ادویه +خیارشور و گوجه کبابی
چلو اکبر جوجه برنج خام 150گرم + 2/1 مرغ درسته ( 1/100 ) + رب انار و …
خوراک راگو با مرغ گوشت مرغ 100 گرم + سیب زمینی + لوبیا سبز + هویج و ..
ته چین پلو با مرغ برنج خام 100 گرم + ته چین نصف قالب + 8/1 مرغ خام
ساندویچ سرد / ساندویچ ویژه ژامبون 120 گرم + نان باگت + خیارشور + گوجه فرنگی + چیپس

اکنون که با گوشه‌ای از لیست آنالیز غذای شرکتی کیبو آشنا شدید بد نیست بدانید تمام مواد اولیه مصرفی در این آشپزخانه صنعتی دارای استانداردها و ویژگی‌های زیر هستند:

 

مقاله پیشنهادی: اگر به دنبال راه اندازی آشپزخانه بیرون بر هستید این مقاله را بخوانید

سفارش آنلاین غذا