02143000042

از نظر استانداردهای بهداشتی و کیفی، آنالیز غذا به معنای تحلیل و بررسی میزان و مقدار محتویات و مواد تشکیل دهنده یک غذای خاص است. امکان آنالیز غذای شرکتی به کارمندانی که بنا به دلایل مختلف اعم از حفظ وزن ایده‌آل، بیماری، کاهش وزن و … تحت رژیم‌های خاص هستند کمک می‌کند تا با استرس کمتری غذای خود را میل کنند

نمونه آنالیز استاندارد غذای شرکتی در کیبو

زمانی بود که مردم به کیفیت رژیم غذایی خود اهمیت چندانی نمی‌دادند و صرفا به خوردن غذاهای روتین و همیشگی بسنده می‌کردند، اما کم ‌کم با دسترسی همگانی به اینترنت و ارتباط با دنیای اطلاعات، افزایش آمار بیماری‌های گوارشی و ظهور رژیم‌های غذایی متعدد، توجه به کم و کیف خوراک روزانه بیش از پیش مورد اهمیت قرار گرفت. به طوریکه امروزه از زبان اطرافیان، دوستان و همکارانتان، مکرر می‌شنوید که بیشتر تحت رژیم‌های خاص مثل رژیم کتوژنیک، رژیم کالری شماری،  رژیم گیاه‌خواری و… هستند.

این تغییر رویکرد سبب شد که کترینگ‌های بزرگی هم‌چون کترینگ کیبو نیز همگام با نیازهای روز مشتریان، اقدامات لازم برای افزایش سلامت آن‌ها را در دستور کار تیم خود قرار دهند. بدین ترتیب کیبو، منو غذای آنالیز شده و استانداردی را در اختیار مشتریانش قرار داده‌است تا ضمن آگاهی از ریز جزئیات سفارش خود، با خاطری آسوده غذایی سالم، باکیفیت و لذیذ را میل کنند.

جالب است بدانید که مزایای سنجش و بررسی ارزش غذای سفارشی (آنالیز منو غذا)، در فضاهای شرکتی و سازمانی که افراد علی‌رغم شرایط جسمانی مختلف و ذائقه‌های متفاوت از یک منو غذایی مشترک میل می‌کنند بیش از سایر فضاها اهمیت پیدا می‌کند. این همان نکته کلیدی است که مدیران پشتیبانی سازمان‌ها، هلدینگ‌ها، شرکت‌ها و غیره باید به آن توجهی ویژه داشته‌باشند چرا که این مزیت، نه تنها به سلامت بیشتر کارمندان آن‌ها کمک می‌کند، بلکه رضایت خاطر و همکاری مضاعف آن‌ها را نیز جلب خواهد نمود. با این تفاسیر اگر می‌خواهید با مفهوم آنالیز غذای شرکتی و فواید آن بیشتر آشنا شوید چند دقیقه از زمان خود را با ما سپری کنید.

نمونه آنالیز غذا

منظور از آنالیز غذا چیست؟

از نظر استانداردهای بهداشتی و کیفی، آنالیز غذا به معنای تحلیل و بررسی میزان و مقدار محتویات و مواد تشکیل دهنده یک غذای خاص است. آنالیز غذا از یک سو به نفع تولید کننده است چرا که به او کمک می‌کند تا از مقدار دقیق مواد اولیه مورد نیاز برای پخت غذا مطلع شده و از اسراف و صرف هزینه‌های بیشتر جلوگیری نماید و از طرف دیگر به مصرف کننده این قدرت را می‌دهد تا مقدار انرژی و کالری موجود در غذای خود را ارزیابی کند.

امکان آنالیز غذای شرکتی به کارمندانی که بنا به دلایل مختلف اعم از حفظ وزن ایده‌آل، بیماری، کاهش وزن و … تحت رژیم‌های خاص هستند کمک می‌کند تا با استرس کمتری غذای خود را میل کنند، دلیل آن هم مشخص است؛ منو آنالیز شده به آن‌ها می‌گوید که دقیقا چه چیزی را به چه مقدار می‌خورند! به طور مثال اگر لیست منو ناهار امروز شرکت شما، چلو خورش قیمه کیبو بوده‌است کارمندتان می‌داند که با صرف این غذا ۱۵۰ گرم برنج خام، ۷۰ گرم گوشت گوساله گرم، ۴۰ گرم لپه و ۲۰ گرم رب را میل کرده‌است بنابراین پس از اتمام غذا می‌تواند میزان کالری و ارزش غذایی وعده ناهار خود را به راحتی محاسبه کند.

سفارش غذا از منو آنالیزشده کیبو چه مزایایی برای سازمانها و شرکتها دارد؟

همانطور که گفتیم امکان آنالیز غذا، مشتری را با استانداردهای ریز جزئیات غذای سفارشی از کترینگ‌ها و رستوران‌های مختلف آشنا می‌کند، بدین شکل او می‌تواند غذای مورد علاقه‌اش را با هوشیاری و اطمینان خاطری بیشتر نوش جان کند. حال سؤال اینجا است که سفارش غذا از منو آنالیزشده کیبو چه مزایا و فواید دیگری برای سازمانها و شرکتها دارد؟ پاسخ این پرسش در آیتم‌های زیر است.

  • آنالیز غذای شرکتی و اطلاع از جزئیات مربوط به وزن و مقدار مواد اولیه تشکیل دهنده غذای سفارشی شرکت، این احساس را در کارکنان ایجاد می‌کند که غذای تهیه شده مورد اطمینان و سالم است.
  • اطلاعات آنالیزی به آن دسته از کارکنانی که در دوره حساسی از زندگی خود هستند کمک می‌کند تا دغدغه کمتری درباره میزان کالری دریافتی و سلامت غذای روزانه‌شان داشته‌باشند.
  • وقتی کارکنان یک سازمان می‌بینند که غذای روزانه آن‌ها تنوع مطلوبی دارد، در پک‌های کاملا بهداشتی و استاندارد ارائه می‌شود، مواد اولیه تازه و طعمی لذیذ دارد و حتی امکان کالری سنجی و آنالیز محتویات غذا نیز برای آن‌ها فراهم شده‌است، ناخودآگاه حسی از رضایت، اعتماد، احترام و تعلق خاطر به سازمان در آن‌ها تقویت می‌شود.
  • آنالیز غذا

با لیست آنالیزشده ۲۰ غذای اصلی کیبو آشنا شوید!

بدون هرگونه تعارف، عرصه تولید و عرضه غذا میدان رقابتی است که تنها کسانی در آن دوام می‌آورند که قبل از هر چیز، بهداشت و سلامت غذایی مشتریان خود را اولویت قرار داده سپس با اتکا به پرسنلی مجرب، حفظ بهداشت محیط و ابزارهای مدرن آشپزی، نیازهای غذایی آن‌ها را به بهترین نحو، با بالاترین کیفیت و منصفانه‌ترین قیمت برآورده کنند.

کترینگ کیبو با علم به تمام این موارد و با هدف جلب رضایت و تأمین سلامت جسم و روح کارکنان و کارمندان زحمتکش این مرزوبوم منویی جامع، متنوع و آنالیزشده را تدارک دیده‌است تا مدیران پشتیابی سازمان‌ها بتوانند بهترین انتخاب را برای اعضای شرکت خود داشته‌باشند. بدین منظور نمونه کوچکی از آنالیز غذای شرکتی در جدول زیر گردآوری شده‌است، برای دریافت اطلاعات دقیق‌تر و مشاوره قبل از ثبت سفارش در اولین فرصت با خط مستقیم ۴۳۰۰۰۰۴۲ تماس حاصل فرمائید.

نوع غذاآنالیز غذا
چلوکباب لقمهبرنج خام 150 گرم + قلوه گاه 80گرم + سردست گوساله گرم 80 گرم+پیاز چرخکرده 20 گرم و …
چلو جوجه کباب برگیبرنج خام 150 گرم + سینه مرغ آماده طبخ 230 گرم خام و…
چلوکباب برگ گوسفندیفیله گوسفندی220 گرم + برنج خام 150 گرم + کره و لیمو ..
چلو جوجه کباب لقمه‌ایبرنج خام 150 گرم + سینه مرغ آماده طبخ 300 گرم خام و…
چلوکباب بختیاریبرنج خام 150 گرم + فیله گوسفندی 70 گرم + سینه مرغ آماده طبخ 160 گرم
چلو خورش قورمهبرنج خام 150 گرم + گوشت گوساله گرم70 گرم + لوبیا 25 گرم + سبزی قرمه محلی 40 گرم و …
چلو خورش قیمهبرنج خام 150 گرم + گوشت گوساله گرم70 گرم + لپه40 گرم + رب گوجه 20 گرم و …
چلو خورش قیمه بادمجانبرنج خام 150 گرم + گوشت ران گوساله جوان 70 گرم + لپه 40 گرم + رب گوجه 20 گرم + بادمجان 80 گر
زرشک پلو با مرغبرنج خام 150گرم + 4/1 مرغ درسته ( 1/900 ) + نثار زرشک35 گرم و …
باقالی پلو با مرغبرنج خام 130 گرم + باقالی 100گرم + شوید 90گرم + 1.4 مرغ درسته (900/1 کیلویی )
باقالی پلو با گوشتبرنج خام 130 گرم + باقالی 100 گرم + شوید 90 گرم + گوشت گوسفندی خام 250 گرم
سبزی پلو با ماهی قزل‌آلابرنج خام 130 گرم + سبزی پلویی 90گرم + ماهی قزل آلا تا 300 گرم
خوراک کباب تابه‌ایگوشت چرخ کرده 200 گرم + پیاز 40 گرم + سبزیجات معطر و ادویه + مخلفات و دورچین
خوراک مرغ4/1 مرغ درسته (800/1 کیلویی )+ دورچین
خوراک ماهیماهی قزل آلا 350 گرم + لیمو + سایر مخلفات
کباب تابه‌ای با برنجبرنج خام 150 گرم + گوشت چرخ کرده200 گرم + پیاز 40 گرم + سبزیجات معطر و ادویه +خیارشور و گوجه کبابی
چلو اکبر جوجهبرنج خام 150گرم + 2/1 مرغ درسته ( 1/100 ) + رب انار و …
خوراک راگو با مرغگوشت مرغ 100 گرم + سیب زمینی + لوبیا سبز + هویج و ..
ته چین پلو با مرغبرنج خام 100 گرم + ته چین نصف قالب + 8/1 مرغ خام
ساندویچ سرد / ساندویچ ویژهژامبون 120 گرم + نان باگت + خیارشور + گوجه فرنگی + چیپس

اکنون که با گوشه‌ای از لیست آنالیز غذای شرکتی کیبو آشنا شدید بد نیست بدانید تمام مواد اولیه مصرفی در این آشپزخانه صنعتی دارای استانداردها و ویژگی‌های زیر هستند:

  • تمام گوشت‌های مورد استفاده اعم از گوشت گوسفند، گوساله، مرغ و بوقلمون دارای مهر تأییدیه  بازرسان دامپزشکی در لحظه کشتار، تاریخ تولید و تاریخ انقضاء معتبر است.
  • حمل و نقل گوشت‌ها به آشپزخانه کیبو تماما توسط ماشین‌های یخچال‌دار (با دمای کمتر از ۴ درجه سانتی‌گراد) در شرایط کاملا بهداشتی انجام می‌شود.
  • ماهی و مرغ مصرفی در این آشپزخانه از مراکز کاملا معتبر و به‌صورت روزانه تهیه می‌شود.
  • در کیبو برنج انتخابی برای طبخ چلو و پلو، از نوع برنج درجه یک دانه بلند ایرانی است که از مراکز معتبر خریداری شده و در شرایط کاملا بهداشتی در کیسه‌های حداکثر ۲۵ کیلوگرمی بدور از هر نوع آفات، کپک و حمله حشرات موذی در محفظه‌ای استاندارد نگه‌داری و انبار می‌گردد (با قابلیت بازدید)
  • حبوبات مصرفی در کیبو از نوع درجه یک بوده که به صورت پاک‌شده و بدون هیچگونه آفت از کارخانجات و مراکز فروش معتبر و مطمئن خریداری شده و در شرایط کاملا بهداشتی، در بسته‌بندی‌های کنفی، بدور از هر نوع آلودگی انبار می‌شود.
  • روغنی که در تهیه و طبخ غذاهای کیبو مورد استفاده قرار می‌گیرد، از نوع پخت‌وپز و یا مخصوص سرخ کردنی (به تفکیک محتویات غذا) است که هر دو نوع آن از برندهای معتبر، با کمترین میزان ناخالصی و اسیدهای چرب اشباع خریداری می‌شود.

 

مقاله پیشنهادی: اگر به دنبال راه اندازی آشپزخانه بیرون بر هستید این مقاله را بخوانید

سفارش آنلاین غذا

ساعات کاری 

شنبه – پنجشنبه
11:00 – 16:00

جمعه
تعطیل است

عضویت در خبرنامه

13 + 3 =

طراحی سایت و بازاریابی آنلاین  : سپنتا