02143000042

 برخی از اشتباهات رایج در بازاریابی کترینگ ، باعث می شوند تا شما در تبلیغات شکست بخورید و همین شکست، موجب از دست رفتن مشتریان شما شود. بنابراین پیش از شروع به تبلیغ و بازاریابی بهتر است تا با این اشتباهات رایج در بازاریابی کترینگ آشنا شوید.

آشنایی با اشتباهات رایج در بازاریابی کترینگ

صنعت کترینگ هر روزه در حال رشد و پیشرفت است. به همین دلیل، برای شناخته شدن در بین مردم و پیشی گرفتن از سایر رقبا، باید از روش هایی برای بازاریابی کترینگ کیبو استفاده کرد.

عدم استفاده از شبکه های اجتماعی

امروزه شبکه های اجتماعی یکی از موثرترین راه ها برای تبلیغات کترینگ ها و آشپزخانه های تهیه غذای مجالس و غذای شرکتی هستند و اگر شما می خواهید در کسب و کار خود موفق باشید، نباید شبکه های اجتماعی را نادیده بگیرید.

حتی اگر شما علاقه ای به شبکه های اجتماعی نظیر فیسبوک، تلگرام و یا اینستاگرام نداشته باشید، این بدان معنی نیست که شما نباید در این شبکه ها فعالیت داشته باشید.
شبکه های اجتماعی سبب می شوند تا برند شما در طیف وسیع تری شناخته شود و مشتریان شما نیز بیشتر شوند. از سوی دیگر، شبکه های اجتماعی به شما این امکان را می دهند که با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید و به سوالات آن پاسخ دهید. در واقع این ارتباط دو سویه و حضور شما در شبکه های اجتماعی، باعث افزایش اعتماد مشتریان می شود و موفقیت و محبوبیت شما را نیز نزد آنها افزایش می دهد.

عدم هزینه کافی برای بازاریابی

یکی دیگر از اشتباهات رایج در بازاریابی کترینگ این است که برای بازاریابی کترینگ، افراد هزینه های کافی را در نظر نمی گیرند و همین سبب عدم موفقیت آنها می شود. در واقع کترینگ ها باید درصدی از درآمد ماهیانه خود را برای تبلیغات کنار بگذارند. این هزینه با توجه به مجموعه کترینگ تعیین می شود. اگر شما انتظار دارید تا با کمترین هزینه تبلیغاتی، بهترین نتیجه را بگیرید، سخت در اشتباه هستید.

Click here to learn more

نداشتن اطلاعات کافی از مشتریان

یکی از مهمترین اشتباهات رایج در بازاریابی کترینگ، در اختیار نداشتن اطلاعات کافی از مشتریان کترینگ بلوار میرداماد است که باعث می شود تا شما مشتریان خود را از دست بدهید.
داشتن یک پایگاه اطلاعات کافی از مشتریان رستوران با یک برنامه ریزی و استراتژی، می تواند بسیار کارآمد  و موفق باشد. شما می توانید با استفاده از برخی استراتژی های تبلیغاتی همچون استفاده از پیامک، ایمیل و شبکه های اجتماعی مشتریان وفادار خود را حفظ نمایید و ارتباط خود را با آنها حفظ کنید.
حتی شما می توانید مطابق با برند کترینگ خود، از کوپن های تخفیف و کدهای تشویقی استفاده کنید. شما می توانید با این بانک اطلاعاتی جامع از مشتریان کترینگ، آنها را از خبرهای مربوط به کترینگ آگاه سازید.

این نوع بازاریابی که به بازاریابی انگیزشی نیز معروف است، یکی از مهمترین روش های بازاریابی کترینگ است که می تواند سبب رضایت مشتریان شما شود.

ارسال بیش از اندازه ایمیل ها و پیام های انگیزشی

متاسفانه یکی از بدترین اشتباهات رایج در بازاریابی کترینگ، ارسال بیش از حد ایمیل و پیامک های تبلیغاتی از سوی کترینگ است که باعث می شود تا مشتریان کلافه شده و شما را در لیست سیاه خود قرار دهند.

در این حالت، شما مشتریان ارزشمند و بانک اطلاعاتی جامعی از آنان را از دست خواهید داد. تحقیقات نشان داده است که مردم کمتر پیام ها و ایمیل های تبلیغاتی را باز می کنند.

در این بین شما می توانید، در لابه لای پیام ها و ایمیل های انگیزشی خود، از خبرنامه ها و کدهای تخفیف استفاده کنید تا آنها خسته نشوند.

کترینگ کیبو با استفاده از مواد غذایی با کیفیت و درجه یک آماده تهیه غذای شرکتی و غذای مجالس با طعم اصیل ایرانی است

بی تفاوتی نسبت به سئو

از دیگر اشتباهات رایج در بازاریابی کترینگ، بی تفاوتی نسبت به سئو سایت می باشد که باعث می شود تا شما مشتریان خود را از دست بدهید. سئو سایت کیبو یکی از کارهای بسیار تخصصی است که باید به درستی انجام شود.
در واقع شما اگر این کار را به درستی انجام دهید، رتبه شما در گوگل بالاتر رفته و بالطبع، بازدیدکنندگان از سایت شما بیشتر شده و مشتریان شما نیز بیشتر خواهند شد.

عکس های نامناسب از کترینگ

متاسفانه دیده شده است که برخی از کترینگ ها و تهیه غذا ونک ، حتی با داشتن بهترین امکانات و کیفیت، آنطور که باید و شاید شناخته شده نیستند و این به دلیل آن است که مخاطبان اطلاعات بصری مناسبی از کترینگ ندارند و همین مسئله سبب عدم موفقیت آن کترینگ خواهد شد.
تحقیقات نشان می دهند که مخاطبان به صورت بصری با یک برند ارتباط برقرار می کنند و اگر شما بتوانید برای مخاطبان یک داستان سازی تصویری انجام دهید، این برند برای همیشه در ذهن مخاطبان ماندگار خواهد شد.
برای این منظور، باید عکس های بسیار جذاب و زیبا از کترینگ و کار خود تهیه کنید. این عکس ها باید به گونه ای باشند که مخاطبان را به خود جذب کرده و آنها را با خود همراه نمایند.

عکس ها را باید به گونه ای انتخاب کنید تا با احساسات مخاطب بازی کند و بر او تاثیر بگذارد.
معمولا عکس های اشتها برانگیز از غذاها و نوشیدنی های خنک در تابستان می توانند خیلی تاثیر برانگیز باشند.

بی توجهی به دستگاه های موبایل

یکی از فاحش ترین اشتباهات رایج در بازاریابی کترینگ، عدم توجه به موبایل است. این یک حقیقت است که موبایل امروزه به یکی از مهمترین وسایل زندگی تبدیل شده است و مردم برای پیدا کردن بهترین کترینگ ها، از موبایل استفاده می کنند و نظرات دیگران را راجع به آن می خوانند.
در واقع حدود 70 درصد جستجوهای مردم با موبایل انجام می شود.

بنابراین کترینگ شما باید به گونه ای باشد که در موبایل به راحتی در دسترس باشد. در واقع باید سایت و یا اپلیکیشن شما به راحتی با موبایل نیز سازگار باشد.

از ارتقا دوری نکنید

یکی دیگر از اشتباهات رایج در بازاریابی کترینگ این است که صاحبان کترینگ ها، از ارتقا امتناع می کنند و نسبت به آن بی تفاوت هستند. اما این کار خیلی اشتباه است و بزرگترین اشتباهات رایج در بازاریابی کترینگ است.
زیرا شما مرتبا باید کترینگ های اطراف و رقبای خود را زیر نظر داشته باشید و آنها را رصد کنید.
بنابراین شما باید مرتبا استراتژی های بازاریابی خود را تغییر دهید و آن را با توجه به تغییراتی که در پیرامون اتفاق می افتد، تغییر دهید.
این امکان وجود دارد که همسایگان و رقیبان شما مرتبا خود را به روز کنند و شما از این موضوع عقب بمانید.
بنابراین شما باید هر چند وقت یک بار، برنامه ها و استراتژی های خود را به روز کنید و آن را ارتقا دهید تا بتوانید از میان رقبا خود پیشی گرفته و برند خود را زنده نگه دارید.

عدم برخورد نامناسب با مشتری

متاسفانه بسیاری از کارکنان کترینگ، آموزش های لازم را در این خصوص ندیده اند و همین مسئله سبب می شود تا با مشتریان خود برخورد مناسبی نداشته باشند و این نیز یکی از اشتباهات رایج در بازاریابی کترینگ است.
شما باید بدانید که زمانی که مشتریان وارد کترینگ می شوند و یا با تلفن با شما صحبت می کنند، باید بهترین نحوه برخورد با آنها را داشته باشید تا مشتریان شما حفظ شوند. مشتری باید حس کند که مانند یک پادشاه یا ملکه با او برخورد می کنید و حس مثبتی در او ایجاد شود.

سفارش آنلاین غذا


ساعات کاری

شنبه – پنجشنبه

11:00 – 16:00

19:00 – 22:00


 جمعه ها

 رزرو تشريفات و مجالس

عضویت در خبرنامه

15 + 15 =

طراحی سایت و بازاریابی آنلاین  : سپنتا