02143000042

فینگر فود مناسب عروسی یکی از خوراکی ها و غذاهایی است که می توانید از آن در جشن های عروسی خود استفاده کنید و به بهترین شکل ممکن از مهمانان خود پذیرایی کنید. امروزه فینگر فودهای مختلفی را می توان در تشریفات عروسی استفاده کرد. آشنایی با انواع فینگر فودهای مناسب عروسی می تواند به شما کمک کند تا بهترین نوع آنها را انتخاب کرده و آنها را برای جشن عروسی تهیه کنید. ما در این مطلب قصد داریم کمی بیشتر درباره این فینگر فودها صحبت کنیم و اطلاعات جامع و کاملی را درباره آنها در اختیار شما قرار دهیم. بنابراین با ما در این مطلب همراه باشید.

انواع فینگر فود های مناسب عروسی

فینگر فود مناسب عروسی امروزه توجه بسیاری از افراد را به خود جلب کرده اند و افراد زیادی هستند که علاقه مند به استفاده از این خوراکی ها در مراسم عروسی و جشن های خود هستند. شما می توانید از انواع فینگر فود مناسب عروسی برای جشن های خود استفاده کنید ولی قبل از هر چیز باید با انواع این فینگر فودها آشنا شوید و اطلاعات کاملی را درباره طرز تهیه هر یک از آنها به دست بیاورید.

از جمله مهمترین فینگر فودهایی که شما می توانید در مراسم عروسی و یا سایر جشن های خود از آنها استفاده کنید می توان به مواردی مانند کاپ کیک گوشت، پیتزای تست، کوکو سبزی انگشتی و … اشاره کرد که هر یک از آنها طعم خاص خود را دارند. یکی از مهم ترین ویژگی های فینگر فود مناسب عروسی این است که سرو کردن آنها در جشن عروسی بسیار ساده و راحت می باشد و نیازی به هزینه اضافی ندارد. بنابراین همواره می توان این فینگر فودها را یکی از مناسب ترین گزینه ها برای پذیرایی در مراسم عروسی دانست.

دسر ساده و مجلسی

انواع فینگر فود ایرانی مناسب عروسی

دلمه یکی از محبوب ترین انواع فینگر فود مناسب عروسی است که در واقع یک فینگر فود ایرانی می باشد و می توان به راحتی از آن در جشن های عروسی استفاده کرد. شما می توانید دلمه های خود را در ابعاد کوچک درست کرده و آنها را به زیبایی سرو کنید. کشک بادمجان یکی از معروف ترین انواع غذاها است که می توانید با درست کردن آن و سرو کردن آن با استفاده از نان تست یک فینگر فود بسیار جذاب را درست کنید.

فینگر فودهایی که با استفاده از کشک بادمجان تهیه می شوند معمولا طرفداران زیادی دارند و در جشن های مختلف می توان از آنها استفاده کرد. کوفته هایی که در ابعاد کوچک درست شده اند نیز می توانند از دیگر انواع فینگر فود مناسب عروسی ایرانی باشند که شما می توانید در جشن های عروسی خود آن را سرو کنید. در کنار این موارد شما می توانید از ترکیب غذاهای مختلف مانند میرزاقاسمی با نان فینگر فودهای بسیار جذابی را تهیه کنید که سرو کردن آنها در مراسم عروسی بدون شک کیفیت پذیرایی شما را به میزان زیادی افزایش می دهد.

انواع فینگر فودهای خارجی برای مراسم عروسی

در کنار انواع فینگر فود مناسب عروسی ایرانی که در بخش قبلی معرفی کردیم شما می توانید از فینگر فودهای خارجی نیز در جشن های عروسی استفاده کنید. سالاد الویه یکی از جذاب ترین فینگر فودهایی است که می توانید در جشن های عروسی مورد استفاده قرار دهید. یکی دیگر از انواع سالادهایی که امروزه به عنوان فینگر فود مناسب عروسی در جشن های عروسی استفاده می شود می توان به سالاد ماکارونی اشاره کرد.

انواع کاپ کیک ها و به خصوص کاپ کیک گوشت از جمله فینگر فودهایی هستند که می توانند ترکیب خوراکی هایی که برای پذیرایی در مراسم عروسی استفاده می کنید را جذاب تر کنند. از دیگر انواع فینگر فودهای خارجی مناسب برای عروسی می توان به انواع سمبوسه، پیراشکی، کیک مرغ و گوشت، بوراک، کاناپ و … اشاره کرد که شما می توانید متناسب با سلیقه خود هر یک از آنها را انتخاب کرده و آنها را برای جشن عروسی تهیه کنید.

نحوه سرو فینگر فود مناسب عروسی

فینگر فود مناسب عروسی از جمله خوراکی هایی است که نیاز به تشریفات خاصی برای سرو ندارد و همین ویژگی است که باعث می شود تا استفاده از آن در جشن عروسی باعث بهتر شدن روند پذیرایی از مهمانان در جشن های عروسی شود. اگر از فینگر فودهای ایرانی برای جشن عروسی خود استفاده می کنید می توانید از خوراکی هایی مانند زیتون، گوجه گیلاسی و … استفاده کنید تا به شکل بهتری فینگر فودهای خود را تزئین کرده و آنها را سرو کنید.

در صورتی که از فینگر فود مناسب عروسی خارجی استفاده می کنید به شما پیشنهاد می کنیم حتما از پنیرهای مختلف نیز در کنار فینگر فودها استفاده کنید. استفاده از پنیر نه تنها باعث خوشمزه تر شدن فینگر فودها می شود بلکه شکل ظاهری آنها را نیز بهبود می دهد و در نتیجه باعث می شود تا شما برای سرو کردن آنها نیاز به تزئینات دیگری نداشته باشید.

بهترین زمان پذیرایی با فینگر فود

پس از آن که با انواع فینگر فود مناسب عروسی آشنا شدید احتمالا این سوال برای شما هم به وجود آمده است که بهترین زمان برای پذیرایی از مهمانان با استفاده از این فینگر فودها چه زمانی است؟ در پاسخ به این سوال باید گفت که مراسم عروسی در ایران معمولا از عصر آغاز می شود و جشن و پایکوبی ادامه پیدا می کند تا زمانی که در اواخر شب پذیرایی با شام انجام می شود.

در این میان انرژی زیادی از مهمانان گرفته می شود و شاید بد نباشد که در کنار میوه و شیرینی شما از فینگر فودهای خوشمزه ای که تهیه کرده اید نیز استفاده کنید تا مهمانان خود را شگفت زده کنید. در زمان بین شروع و تا یک ساعت قبل از شام شما می توانید فینگر فودهای مختلف را به مهمانان ارائه دهید تا تجربه ای جدید و جذاب را برای آنها در جشن های عروسی به وجود بیاورید.

صحبت پایانی

ما در این مطلب سعی کردیم انواع فینگر فود مناسب عروسی را به شما معرفی کنیم و نحوه پذیرایی با استفاده از این فینگر فودها را نیز به شما ارائه دادیم. امیدواریم مطالعه این مطلب برای شما مفید بوده .باشد و موفق شده باشید اطلاعات مورد نیاز خود در این زمینه را به دست بیاورید.

اگر شما هم قصد دارید برای برگزاری مراسمات عروسی خود از بهترین مجموعه برگزارکننده مجالس در تهران و خدمات تشریفات عروسی بهره مند شوید حتما از خدمات سایت ما نیز استفاده کنید. از جم مهمترین خدمات مجموعه ما می توان به سفارش آنلاین غذا، خدمات مجالس و … اشاره کرد که با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت به شما ارائه می شوند.

سفارش آنلاین غذا

ساعات کاری 

شنبه – پنجشنبه
11:00 – 16:00

جمعه
تعطیل است

عضویت در خبرنامه

15 + 9 =

طراحی سایت و بازاریابی آنلاین  : سپنتا