02143000042

یکی از خواسته ها و دغدغه های بسیاری از افراد آشنایی با طرز تهیه انواع سوپ های متفاوت و خوشمزه است بخصوص طرز تهیه انواع سوپ های مخصوص پاییز و زمستان می تواند به شما کمک کند تا در فصل های سرد سال که نیاز به انواع سوپ بیشتر می شود شما بتوانید سوپ های بسیار خوشمزه ای را درست کنید. با این وجود شاید برای شما جالب باشد که بدانید امروزه برخی از افراد علاقه مند هستند تا انواع سوپ ها را از آشپزخانه های بیرون بر تهیه کنند.

یکی از وب سایت هایی که خدمات مربوط به تهیه غذای مجالس و مهمانی را به شما ارائه می دهد و شما می توانید برای تهیه سوپ های مورد نیاز خود با آنها در تماس باشید وب سایت ما است که در ادامه بیشتر درباره آن صحبت خواهیم کرد.ما در این مطلب در ابتدا درباره تهیه غذا از یکی از بهترین وب سایت ها در این زمینه صحبت خواهیم کرد و در ادامه نیز اطلاعات جامع و کاملی را در خصوص طرز تهیه 24 سوپ مختلف به شما ارائه می دهیم.  .

طرز تهیه 24 نوع سوپ

مطالبی که در این مقاله میخوانید :

 

اگر شما هم جز آن دسته از افرادی هستید که علاقه مند به ثبت سفارش آنلاین انواع سوپ هستید به شما توصیه می کنیم حتما از وب سایت ما دیدن کنید. ما در وب سایت خود شرایط بسیار خوبی را برای شما فراهم کرده ایم تا بتوانید به راحتی انواع مختلف سوپ ها را به صورت اینترنتی و کاملا آنلاین سفارش دهید.

استفاده از خدمات ما می تواند مزایای زیادی برای شما داشته باشد مانند دریافت کد تخفیف و همچنین دریافت 15 درصد تخفیف برای سفارش شام به صورت آنلاین و همچنین ارسال رایگان و دریافت کد تخفیف ویژه از طریق دایرکت پیج اینستالگرام کترینگ کیبو

طرز تهیه انواع سوپ ها مخصوص پاییز و زمستان

آشنایی با طرز تهیه انواع سوپ مختلف می تواند مزایای بسیار زیادی را برای شما به همراه داشته باشد. همانطور که می دانید در فصل های سرد سال توصیه می شود که برای جلوگیری از بروز بیماری های مختلف و حتی درمان بسیاری از بیماری ها به صورت مرتب اقدام به مصرف سوپ کنید. در چنین شرایطی یادگیری طرز تهیه سوپ می تواند به شما کمک کند تا با ایجاد تنوع در سوپ هایی که درست می کنید لذت خوردن آنها را چند برابر کنید.

شاید برای شما جالب باشد که بدانید ما انواع مختلفی از سوپ ها را داریم که هر یک از آنها با دستور العمل خاص خود درست می شوند و به همین دلیل برای یادگیری آنها به شما توصیه می کنیم حتما با ما در ادامه این مطلب همراه باشید. ما در ادامه سعی می کنیم در کنار معرفی انواع سوپ ها اطلاعات کاملی را درباره طرز تهیه سوپ هایی که معرفی می کنیم هم به شما ارائه دهیم.

طرز تهیه سوپ ماست

اگر علاقه مند به طرز تهیه انواع سوپ باشید حتما می دانید که یکی از ساده ترین سوپ هایی که می توانید درست کنید سوپ ماست است که دارای طعم بی نظیری می باشد و احتمالا درست کردن و میل کردن آن می تواند تجربه جالبی برای شما باشد. طرز تهیه سوپ ماست به این شکل است که شما در ابتدا مقداری جو پرک را به همراه آب و نخود بر روی شعله قرار دهید تا به خوبی بپزد و نخود باعث ایجاد مشکلات معده نشود.

در ادامه ماست، آرد، تخم مرغ، آبلیمو و نمک را با یکدیگر ترکیب کرده و به مواد خود اضافه می کنید. در صورتی که دوست دارید می توانید کمی گوشت قلقلی نیز به سوپ ماست خود اضافه کنید که باعث خوش طعم تر شدن سوپ شما می شود. همانطور که مشاهده می کنید طرز تهیه سوپ ماست بسیار ساده است و نیازمند صرف زمان زیادی برای درست کردن نمی باشد.

مقاله پیشنهادی: طرز تهیه سوپ ورمیشل

سوپ قارچ و مرغ

طرز تهیه سوپ قارچ و مرغ

سوپ قارچ و مرغ یکی از سوپ های بسیار خوشمزه ای است که امروزه اکثر مادران ایرانی علاقه مند به درست کردن آن برای فرزندان خود هستند. این سوپ مخصوصا در فصل های سرد سال دارای طرفداران بسیار زیادی می باشد و توصیه ما به شما این است که اگر آن را امتحان نکرده اید حتما اقدام به درست کردن آن با دستورالعملی که در ادامه بیان می کنیم کنید.

طرز تهیه سوپ قارچ و مرغ به این شکل است که شما در ابتدا باید مرغ را به خوبی بپزید و گوشت آن را ریش ریش کنید، در ادامه کمی پیاز داغ درست کنید و کمی کره نیز به آن اضافه کنید و قارچ هایی که به صورت ورقه ای برش داده اید را به آن اضافه کنید. بعد از آن که آب قارچ ها گرفته شد شما کمی آرد به روی آن می پاشید و به خوبی ترکیب می کنید و سپس آب مرغ به همراه مرغ های ریش ریش شده را به آن اضافه می کنید و اجازه می دهید تا به خوبی بپزد.

دستور پخت سوپ بلغور

سوپ بلغور می تواند یک گزینه بسیار مناسب برای فصل های سرد سال باشد و در صورتی که با بیماری هایی مانند سرماخوردگی روبرو هستید می توانید اقدام به درست کردن این سوپ و میل کردن آن کنید. در طرز تهیه سوپ بلغور آمده است که شما نیازمند قارچ، نمک، زردچوبه، بلغور گندم، پیاز، مرغ و سیب زمینی هستید. برای درست کردن این سوپ ابتدا بلغور را خیس کرده و سپس اجازه دهید تا همراه با یک پیاز درسته به خوبی بپزد.

در حین پخت بلغور گوشت مرغ را نیز به آن اضافه کنید و در انتها و زمانی که بلغور نزدیک پخت بود قارچ ها را به همراه سیب زمینی به آن اضافه کنید. شما در همین حین می توانید ادویه های دلخواه خود را نیز به سوپ خود اضافه کنید. این سوپ می تواند یک سوپ فوق العاده خوشمزه برای بیماران باشد.

طرز تهیه سوپ جو

سوپ جو یکی از قدیمی ترین سوپ های ایران  و خوشمزه ترین آنها می باشد که امروزه طرفداران بسیار زیادی دارد و تقریبا در هر خانه ای حداقل یک بار این سوپ را تجربه کرده اند. طرز تهیه سوپ جو به این شکل است که ابتدا جو پرک را به خوبی بشویید و آنها را چندین ساعت خیس کنید. در ادامه مرغ را به خوبی بپزید و آن را ریش ریش کنید و سپس دو پیاز را به صورت نگینی خرد کرده و سرخ کنید و ادویه های خود شامل نمک و زردچوبه را نیز به آن اضافه کنید.

در ادامه کمی قارچ به ترکیب خود اضافه کنید و منتظر بمانید تا قارچ های شما آب بیندازد، بعد از آن که آب آن خشک شد کمی هویج رنده شده به آن اضافه کنید و آب مرغ را به سوپ خود اضافه کنید و مرغ های ریش ریش شده را نیز به آن اضافه کنید و منتظر بمانید تا سوپ شما بپزد. به عنوان سبزی سوپ می توانید از سبزی های جعفری و گشنیز تازه و یا خشک نیز استفاده کنید.

مقاله پیشنهادی : طرز تهیه آش رشته

 طرز تهیه سوپ شیر

سوپ شیر یک سوپ بسیار خوشمزه است که علاوه بر بزرگسالان می تواند غذای بسیار کاملی برای کودکان نیز به شمار بیاید. طرز تهیه سوپ شیر به این شکل است که شما در ابتدا باید هویج، پیاز، سیب زمینی و قارچ های خود را خرد کنید. در ادامه سینه مرغ را به خوبی بپزید و آب آن را نیز برای سوپ نگه دارید. سپس مرغ های خود را به صورت ریش ریش درآورده و پیاز و قارچ ها را با یکدیگر تفت دهید. آب مرغ، کمی آب و هویج و مرغ های ریش ریش شده را به همراه سیب زمینی به ترکیب اضافه می کنید.

در گام بعدی برای درست کردن این سوپ خوشمزه مقداری کره و آرد را با یکدیگر تفت دهید و بعد از اضافه کردن نمک و فلفل مقداری شیر به آن اضافه می کنید و آنقدر هم می زنید تا یک سس منسجم به وجود بیاید و سپس این سس را به سوپ خود اضافه می کنید. در طرز تهیه سوپ شیر آمده است که برای جلوگیری از نبریدن سوپ شیر حتما شیر را به خوبی گرم کنید و سپس به مخلوط خود اضافه کنید.

مقاله پیشنهادی: لیست غذاهای ایرانی

 دستور پخت سوپ دال عدس

اگر شما هم علاقه مند به درست کردن سوپ دال عدس هستید ما در این بخش قصد داریم به طور کامل طرز تهیه سوپ دال عدس را برای شما بیان کنیم. برای درست کردن این سوپ دال عدس را حداقل یک ساعت خیس کنید، پیاز و سیر را با کمی روغن تفت دهید و دال عدس خیس شده را به همراه نمک و فلفل به آن اضافه کنید.

در ادامه به ترتیب سیب زمینی های نگینی خرد شده، گوجه فرنگی یا پوره گوجه، آب و یا عصاره مرغ را به سوپ خود اضافه کنید و منتظر بمانید تا به خوبی بپزد. در ادامه اگر دوست دارید می توانید کمی آب لیمو و کره نیز به این سوپ اضافه کنید.

سوپ گوجه فرنگی

طرز تهیه سوپ گوجه فرنگی

طرز تهیه سوپ گوجه فرنگی بسیار ساده است و اگر شما هم آن را به خوبی بیاموزید می توانید به راحتی هرچه تمام اقدام به درست کردن این سوپ خوشمزه کنید. تکنیک هایی در طرز تهیه سوپ گوجه فرنگی وجود دارد که بدون شک با یادگیری آنها می توانید بهترین سوپ گوجه فرنگی خود را درست کنید. برای درست کردن این سوپ ابتدا گوجه ها را در آب جوش بیندازید تا پوست آنها به راحتی جدا شود و بعد از خنک شدن آنها را با همزن برقی به پوره تبدیل کنید. در ادامه پیاز رنده شده را به همراه کمی کره تفت دهید و سپس به آن آرد اضافه کنید و آنها را به خوبی با یکدیگر ترکیب کنید.

در گام بعدی رب گوجه فرنگی را نیز اضافه کرده و تفت دهید تا خامی رب گرفته شود و در مرحله آخر نیز ادویه ها شامل نمک، فلفل و زردچوبه را به همراه پوره گوجه ای که از قبل آماده کرده اید و آب گوشت و آب به مخلوط اضافه کنید و بر روی شعله قرار داده و منتظر بمانید تا سوپ گوجه خوشمزه شما آماده شود.

طرز تهیه سوپ کرفس

یکی دیگر از سوپ های بسیار معروفی که نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای دنیا پخته می شود سوپ کرفس است. طرز تهیه سوپ کرفس به این شکل است که شما ابتدا باید سیب زمینی های خود را به همراه پیاز و روغن کمی تفت دهید و در ادامه با اضافه کردن ادویه های دلخواه خود کرفس و پیازچه را نیز به آن اضافه کنید و منتظر بمانید تا این ترکیبات به خوبی پخته شوند. بعد از سرد شدن این ترکیب آن را درون مخلوط کن بریزید و پوره آنها را تهیه کنید. سپس این پوره را دوباره بجوشانید. می توانید در حین جوشیدن مقدار کمی شیر نیز برای خوشمزه تر کردن این سوپ به آن اضافه کنید.

سوپ سبزیجات

طرز تهیه سوپ سبزیجات

امروزه درست کردن سوپ سبزیجات مورد علاقه بسیاری از افراد است ولی بسیاری از افراد اطلاعات کاملی درباره طرز تهیه سوپ سبزیجات ندارند. به همین علت ما در این بخش به صورت کامل طرز تهیه سوپ سبزیجات را به شما آموزش می دهیم. برای درست کردن این سوپ خوشمزه شما در ابتدا باید کرفس، پیاز و هویج را در داخل آب مرغ آبپز کنید. بعد از آن که مواد به جوش آمد کلم بروکلی را نیز به آن اضافه کنید و بعد از نیم ساعت اجازه دهید تا مواد شما به خوبی سرد شود.

سپس کل این مواد را داخل مخلوط کن ریخته و به خوبی آنها را تبدیل به پوره کنید. زمانی که مواد شما به صورت کامل پوره شدند و حالت کشدار پیدا کردند زمان آن است که مقداری شیر به سوپ سبزیجات خود اضافه کنید و سپس آن را دوباره گرم کرده و سرو کنید. این سوپ خواص بسیار زیادی برای شما دارد و برای چربی سوزی ورزشکاران نیز یک غذای فوق العاده به شمار می آید. بنابراین به شما توصیه می کنیم حتما آن را امتحان کنید.

مقاله پیشنهادی: غذاهای ایرانی بدون برنج

طرز تهیه سوپ کدو حلوایی

سوپ کدو حلوایی یکی از خوشمزه ترین سوپ هایی است که حتما باید آن را امتحان کنید. طرز تهیه سوپ کدو حلوایی بسیار ساده است. برای درست کردن این سوپ هویج خرد شده، ساقه کرفس خرد شده، سیب زمینی خرد شده، پیاز نگینی شده و ادویه های دلخواه خود از قبیل نمک، فلفل و زردچوبه را همراه با کمی کره تفت دهید. 5 دقیقه تفت دادن با شعله متوسط برای این مواد کافی است.

بعد از تفت دادن این مواد آب مرغ را به مواد خود اضافه کنید و اجازه دهید تا این مواد به خوبی پخته شوند و در همین حین پوست کدوها را به خوبی کنده و کدوها را نیز به این ترکیب اضافه کنید. بعد از نرم شدن مواد به خوبی آنها را با همزن مخلوط کنید تا تبدیل به پوره شوند. در ادامه این مواد پوره شده را گرم کنید و حالا سوپ کدو حلوایی شما آماده است و شما می توانید آن را میل کنید.

سوپ کدو حلوایی

 دستور پخت سوپ گندم و جو

یکی دیگر از سوپ های ایرانی که امروزه طرفداران بسیار زیادی در کشورهای مختلف دنیا دارد سوپ گندم و جو است که در حال حاضر می تواند به عنوان یک سوپ خوشمزه در فصل های سرد سال به شمار بیاید. امروزه بسیاری از افرادی که در فصل های پاییز و زمستان با بیماری سرما خوردگی رو به رو می شوند برای درمان خود از این سوپ استفاده می کنند. طرز تهیه سوپ گندم و جو بسیار ساده است و تمامی افراد می توانند اقدام به درست کردن این سوپ لذیذ کنند. برای درست کردن این سوپ پیاز را با روغن تفت دهید و ادویه های خود و رب را نیز به آن اضافه کنید.

بعد از آن که بوی خامی رب گرفته شد کمی آب ریخته و سایر مواد خود از جمله گندم، جو، برنج، هویج، سیب زمینی، شلغم و گوشت را به این ترکیب اضافه کنید و منتظر بمانید تا خوب پخته شود. بعد از آن که مواد سوپ شما به خوبی پخته شد با یک میکسر آنها را ترکیب کنید و سپس دوباره بر روی شعله قرار دهید و منتظر بمانید تا به جوش بیاید. در این مرحله شما می توانید سوپ خوشمزه گندم و جو خود را سرو کنید.

طرز تهیه سوپ مخصوص گیاهخواران

این سوپ یکی دیگر از سوپ های بسیار خوشمزه ای است که گیاهخواران می توانند اقدام به درست کردن و استفاده از آن کنند. طرز تهیه سوپ مخصوص گیاهخواران به این شکل است که اگر آب گوشت می خورید کمی آب گوشت و در غیر این صورت آب معمولی را بر روی شعله قرار دهید و کمی میخک به آن اضافه کنید. لوبیا سبزها را به این ترکیب اضافه کنید و پیاز خلالی شده را به همراه هویج هایی که آنها را نگینی خرد کرده اید را نیز آماده کنید.

زمانی که لوبیاهای شما کمی نرم شدند شما می توانید پیازها و هویج های خود را به این سوپ اضافه کنید. در مرحله بعدی اگر مایل بودید می توانید کمی نخود از قبل پخته شده و ماکارونی را نیز به این سوپ اضافه کنید که ارزش غذایی آن را بالا ببرید.

سوپ مخصوص سرماخوردگی

اگر شما هم با این بیماری درگیر شده اید احتمالا به دنبال طرز تهیه سوپ مخصوص سرماخوردگی هستید. ما در این بخش قصد داریم طرز تهیه سوپ مخصوص سرماخوردگی را به شما ارائه دهیم. برای درست کردن این سوپ مقداری مرغ را به همراه آب به خوبی بپزید و کمی به آن زردچوبه اضافه کنید تا بوی آن گرفته شود.

در ادامه پیاز و سیر را با کمی روغن تفت دهید و با اضافه کردن ادویه های مورد علاقه و مرغ ریش ریش شده کمی این ترکیب را دوباره تفت دهید. در انتها نیز آب مرغ را به این ترکیب اضافه کرده و سپس هویج های نگینی خرد شده را نیز اضافه کنید و منتظر بمانید تا سوپ شما به خوبی پخته شود.

طرز تهیه انواع سوپ تره فرنگی

سوپ تره فرنگی یکی از محبوب ترین سوپ ها در کل دنیا می باشد. این سوپ دارای طعمی بی نظیر می باشد که هر کسی باید حداقل یک بار آن را امتحان کند طرز تهیه سوپ تره فرنگی به این شکل است که ابتدا گوجه فرنگی های خود را پوره می کنید و همراه با دو لیوان آب بر روی شعله قرار می دهید  سپس تره فرنگی ها را نیز به آن اضافه می کنید. بعد از به جوش آمدن این ترکیب کمی ادویه و قلم گوساله نیز اضافه می کنید و به مدت 45 دقیقه اجازه می دهید تا بجوشد. در ادامه کمی آرد را به همراه روغن تفت داده و به آن شیر اضافه می کنید و بعد از اضافه کردن شیر کمی اجازه می دهید تا سس آماده شود و سپس آن را به سوپ خود اضافه می کنید.

 طرز تهیه انواع سوپ تره فرنگی

سوپ تره فرنگی با ماست

طرز تهیه سوپ تره فرنگی با ماست به این شکل است که ابتدا تره فرنگی های نگینی خرد شده را با کمی روغن تفت دهید و سپس گوجه فرنگی های پوره شده را اضافه کرده و تفت دهید و در ادامه نیز برنج نیم پز و کمی آب اضافه کنید تا به جوش بیاید و برنج بپزد. در انتها نیز ماست، آرد و تخم مرغ را کم کم به این سوپ اضافه کنید و منتظر بمانید تا به خوبی بپزد.

طرز تهیه سوپ تره فرنگی با هویج

سوپ تره فرنگی با هویج یکی از سوپ های بسیار خوشمزه است که حتما باید آن را امتحان کنید. این سوپ برای فصل های سرد سال بسیار مفید است و برای افرادی که دچار بیماری سرماخوردگی شده اند می تواند یک درمان بسیار مناسب به شمار بیاید. طرز تهیه سوپ تره فرنگی با هویج به این شکل است که شما در ابتدا باید تره فرنگی های خود را به صورت ریز و نگینی خرد کنید و این تره فرنگی ها را همراه با کمی روغن و سیر تفت دهید.

سیب زمینی های خود را به صورت ریز خرد کرده و به مواد خود اضافه کنید و اجازه دهید تا دوباره تفت بخورند. در ادامه هویج هایی که به صورت حلقه ای خرد کرده اید را همراه با کمی آب مرغ، آب و ادویه ها به مواد اضافه کنید و اجازه دهید تا به خوبی پخته شوند. در ادامه شیر را به سوپ خود اضافه کنید و بعد از سرد شدن آنها را با مخلوط کن با یکدیگر ترکیب کنید و دوباره بر روی شعله قرار دهید تا گرم و آماده سرو شود.

طرز تهیه سوپ تره فرنگی و سیب زمینی

سوپ تره فرنگی و سیب زمینی را نیز امروزه می توان به عنوان یکی از سوپ های بسیار خوشمزه ای دانست که امتحان کردن آن می تواند تجربه ای فوق العاده برای شما باشد. با استفاده از این سوپ شما می توانید از بیماری های فصل های سرد سال در امان باشید و بسیاری از بیماری های این چنینی را نیز درمان کنید. طرز تهیه سوپ تره فرنگی با سیب زمینی به این شکل است که شما باید ابتدا تره فرنگی، سیب زمینی و هویج های خود را به صورت ریز خرد کنید و آنها را همراه با کمی آب بر روی حرارت قرار دهید تا به خوبی بپزند.

بعد از آن که هویج های شما به خوبی نرم شدند زمان آن است که این مواد را به همراه کمی شیر پوره کنید و در صورت نیاز دوباره کمی شیر به آنها اضافه کنید و سپس ادویه های خود را نیز به آن اضافه کنید و بر روی شعله قرار دهید تا گرم شود. بعد از گرم شدن سوپ شما می توانید آن را سرو کرده و میل کنید.

طرز تهیه سوپ مخصوص کرونا

اگر شما هم جز افرادی هستید که خودتان و یا یکی از عزیزانتان با بیماری کرونا درگیر شده اید و علاقه مند هستید تا طرز تهیه سوپ مخصوص کرونا بدانید به شما توصیه می کنیم حتما این بخش را با دقت مطالعه کنید. ما در این بخش طرز تهیه سوپ مخصوص کرونا را به صورت کامل و جامع به شما توضیح می دهیم.

طرز تهیه سوپ مخصوص کرونا به این شکل است که شما ابتدا باید پیازهای خرد شده خود را به همراه کمی کره تفت دهید تا پیازها سبک شوند، در ادامه کمی آرد، شکر و فلفل قرمز را نیز به این ترکیب اضافه کرده و تفت دهید. بعد از کمی تفت دادن آب مرغ را به این ترکیب اضافه کنید و به خوبی هم بزنید تا آرد به ته ظرف نچسبد. در ادامه پوره گوجه فرنگی را نیز به این سوپ خوشمزه اضافه کنید و در ظرف خود را ببندید تا به خوبی سوپ شما پخته شود.

سوپ مخصوص کرونا

طرز تهیه سوپ فوری مخصوص بیمار

طرز تهیه سوپ مخصوص بیمار همواره یکی از خواسته های بسیاری از افراد بوده است. درست کردن یک سوپ خوب برای بیماران می تواند به آنها کمک کند تا دوران نقاهت خود را سریع تر طی کنند و در مدت زمان کوتاه تری بهبود پیدا کنند. ما در این بخش قصد داریم یکی از معروف ترین و بهترین سوپ هایی که برای بیماران وجود دارد را به شما آموزش دهیم. طرز تهیه سوپ مخصوص بیمار به این شکل است که شما در ابتدا باید مرغ های خود را همراه با کمی سیر، نمک و آب بپزید. در ادامه برنج های خود را با کمی روغن تفت دهید تا رنگ آنها را به رنگ قهوه ای تغییر دهید.

در ادامه پیازهای خود را نیز به برنج اضافه کنید و  دو دقیقه دیگر نیز مواد را تفت دهید. با اضافه کردن گوجه های پوره شده یا رنده شده تفت دادن را به مدت سه دقیقه دیگر نیز ادامه دهید و در نهایت همه این مواد را به صورت یکجا به آب مرغ و مرغ ها اضافه کنید. بعد از 20 تا 30 دقیقه می توانید رب گوجه فرنگی، گشنیز خرد شده و کمی زعفران را نیز به این سوپ اضافه کنید و اجازه دهید تا به خوبی جا بیفتد. حال شما می توانید این سوپ لذیذ و بسیار مقوی برای بیماران را سرو کنید.

طرز تهیه سوپ پیاز

یکی از بهترین و مناسب ترین سوپ ها برای درمان آنفولانزا و کرونا سوپ پیاز است علارغم راحت بودن و سریع آماده شدن این سوپ ، بسیار خوشمزه و سبک است .

طرز تهیه سوپ پیاز به این شکل است که ابتدا 2 تا 3 عدد پیاز را خورد کنید و با کمی روغن تفت بدهید به اندازه ای که پیازها شفاف شود در این مرحله 3 حبه سیر را رنده یا بکوبید و با پیاز تفت بدهید و بعد کمی کره اضافه کنید و 2 قاشق آرد اضافه کنید و به اندازه ای تفت بدید که خامی آرد گرفته شود و کرم رنگ بشه در این مرحله یک لیتر آب مرغ اضافه کنید و بزارید خوب جا بیفته و در آخرین مرحله زمانی که خوب جا افتاده خامه را با یک لیوان شیر رقیق کنید و به سوپ اضافه کنید و در ظرف مورد نظر سرو کنید و با لیمو جعفری خورد شده ترئین کنید

طرز تهیه سوپ پیاز

طرز تهیه سوپ مجلسی

اگر شما هم جز افرادی هستید که علاقه مند هستید تا در مهمانی های خود یک سوپ بسیار خوشمزه را درست کنید توصیه ما به شما این است که طرز تهیه سوپ جو مخصوص مهمانی که ما در این بخش به شما آموزش خواهیم داد را از دست ندهید. این سوپ خوشمزه علاوه بر طعم بی نظیری که دارد دارای ظاهر بسیار خوبی برای مهمانی ها است و یک سوپ مجلسی به شمار می آید.

طرز تهیه سوپ مخصوص مهمانی به این شکل است که شما ابتدا باید جوهای خود را از یک شب قبل خیس کنید، در ادامه مرغ های خود را به همراه جو به خوبی بپزید و می توانید از عصاره های آماده نیز برای خوشمزه تر شدن سوپ استفاده کنید. هویج های خود را به صورت نگینی خرد کرده و به سوپ اضافه کنید. برای درست کردن سس سفید نیز کمی آرد را با کره تفت داده و کم کم به آن شیر اضافه کنید و بعد از این که حالت سس به خود گرفت می توانید آن را به سوپ خود اضافه کرده و سوپ را سرو کنید.

طرز تهیه سوپ جو برای افراد دیابتی ها

طرز تهیه سوپ مخصوص افراد دیابتی دارای دستورالعمل خاصی است که حتما باید توجه ویژه ای به آن داشته باشید. ما در این بخش طرز تهیه سوپ مخصوص افراد دیابتی را به صورت کامل به شما توضیح می دهیم. برای درست کردن یک سوپ جو خوشمزه برای افراد دیابتی ابتدا پیازهای خود را با کمی روغن کلزا تفت داده و سپس گوشت گاو خرد شده را نیز به آن اضافه کنید.

بعد از تغییر رنگ گوشت زمان آن است که سبزیجات خود از جمله هویج، سیر، شلغم، تره فرنگی و کرفس را به این مواد اضافه کرده و کمی تفت دهید. در انتها نیز کمی آرد بر روی آنها بپاشید و با مقداری آب اجازه دهید تا به خوبی پخته شود. دقت داشته باشید که به جای گوشت خرد شده می توانید از گوشت چرخ کرده یا گوشت مرغ نیز استفاده کنید.

سوپ مخصوص کودکان

طرز تهیه سوپ مخصوص کودکان

کودکان معمولا دارای سلیقه های خاصی هستند و به همین علت هر نوع سوپی را نمی خورند. امروزه پیدا کردن یک سوپ خوشمزه و مفید برای کودکان تبدیل به یک معضل اساسی برای بسیاری از مادران شده است. به همین علت ما در این بخش قصد داریم طرز تهیه سوپ مخصوص کودکان را به شما ارائه دهیم که با استفاده از آن می توانید یک سوپ مفید و خوشمزه را برای کودک خود درست کنید. برای درست کردن این سوپ ابتدا ران های مرغ را به همراه پیاز داخل سه لیوان آب در حال جوش بیندازید و اجازه دهید که مرغ های شما به خوبی پخته شوند.

در ادامه هویج های حلقه حلقه شده را به همراه برنج به آب مرغ و مرغ های خود اضافه کنید. بعد از تقریبا 30 دقیقه مرغ ها به خوبی پخته شده اند، در این مرحله شما باید سیب زمینی های خود را به صورت نگینی خرد کرده و به همراه نخود فرنگی و گوجه فرنگی به سوپ خود اضافه کنید.

در ادامه نیز در صورت تمایل می توانید مقدار بسیار کمی نمک به سوپ اضافه کنید. دقت داشته باشید برای این که خوردن این سوپ برای کودک شما راحت تر شود می توانید گوشت ران مرغ را از استخوان ها جدا کرده و به همراه بقیه محتوای سوپ درون غذاساز بریزید تا به خوبی پوره شود و خوردن آن برای فرزند شما راحت تر شود.

طرز تهیه سوپ اسفناج

طرز تهیه سوپ اسفناج آخرین مورد از آموزش های مربوط بهطرز تهیه انواع سوپ است که ما در این مطلب درباره آن توضیحاتی را به شما ارائه می دهیم. سوپ اسفناج یک سوپ بسیار مفید و مقوی است که درست کردن و میل کردن آن می تواند تجربه ای بسیار خوب برای شما باشد.

طرز تهیه سوپ اسفناج به این شکل است که شما باید اسفناج های خود را به خوبی با آب بپزید و سپس با ریختن آنها درون یک آبکش و فشار دادن آنها به خوبی آب اسفناج ها را بگیرید. در ادامه آرد را کمی تفت دهید تا بوی خامی آن گرفته شود و سپس کمی شیر به آن اضافه کرده و هم بزنید تا ترکیب شما به جوش بیاید.

در ادامه با اضافه کردن اسفناج ها به تابه ای که از قبل درون آن کره داغ کرده اید اسفناج ها را سرخ کرده و کمی پیاز داغ، نمک و فلفل را نیز به آن اضافه کنید. در آخر نیز مخلوط شیر و آرد را به این ترکیب اضافه کنید و آن را هم بزنید و چند دقیقه اجازه دهید تا به خوبی جا بیفتد. شما برای تزئین کردن این سوپ می توانید از خامه هم استفاده کنید.

صحبت پایانی

ما در این مطلب سعی کردیم طرز تهیه انواع سوپ را به شما آموزش دهیم که امیدواریم برای شما مفید بوده باشد و بتوانید سوپ های خوشمزه ای با استفاده از این آموزش ها درست کنید.

سفارش آنلاین غذا

ساعات کاری 

شنبه – پنجشنبه
11:00 – 16:00

جمعه
تعطیل است

عضویت در خبرنامه

12 + 3 =

طراحی سایت و بازاریابی آنلاین  : سپنتا