02143000042

:مطالبی که در مقاله طرز تهیه فینگر فود ساده و کم هزینه می خوانید

طرز تهیه 30 فینگر فود ساده و کم هزینه

فینگرفود از آن دست غذاهای بسیار خوشمزه ای است که امروزه طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده است و از آن جایی که سرو کردن آن نیز راحت است افراد زیادی به دنبال آموزش طرز تهیه فینگر فود ساده و کم هزینه هستند. قبل از صحبت درباره طرز تهیه 30 فینگر فود باید بدانید که اگر شما هم علاقه مند هستید تا به صورت آنلاین اقدام به سفارش غذاهای مختلف کنید به شما پیشنهاد می کنیم حتما از خدمات وب سایت ما نیز استفاده کنید. از جمله خدمات متنوعی که وب سایت ما به شما ارائه می دهد می توان به تهیه غذا، تهیه غذاهای شرکتی، تهیه غذای مهمانی و مجالس و سفارش آنلاین غذا اشاره کرد که با بالاترین کیفیت ممکن و با مناسب ترین قیمت به شما ارائه می شوند.

فینگر فود سرد و گرم

انواع فینگر فودهای سرد و گرم

به طور کلی فینگر فود از آن دست غذاهایی می باشد که روش های مختلفی برای درست کردن آن وجود دارد. فینگر فودها به دو نوع سرد و گرم دسته بندی می شوند. فینگر فودهای گرم معمولا با روش های مختلفی از جمله سیخ چوبی، نان تست و یا نان لواشی که در روغن سرخ می شود و… درست می شوند و طعم بسیار خوبی نیز دارند.

شما می توانید از مواد مختلفی برای درست کردن فینگر فود ساده و کم هزینه ایرانی استفاده کنید که هر یک از آنها می توانند طعم و عطر بی نظیری داشته باشند.از جمله فینگر فودهای سرد می توان به رول های کوکو سبزی، انواع تارت ها و کرپ ها و فینگرفودهایی که با سالاد ماکارونی درست می شوند، اشاره کرد.

از جمله فینگر فودهای گرم نیز می توان به مشهورترین آنها یعنی فینگرفودهایی که با استفاده از سیخ چوبی مانند جوجه و بورک گوشت ،میگو سوخاری و  … درست می شوند اشاره کرد.

طرز تهیه فینگر فود ساده و کم هزینه مجلسی

فینگر فودها می توانند یک گزینه بسیار خوب و ایده آل برای مهمانی ها و دورهمی ها باشن علاوه بر خوشمزگی و چشم نواز بودن فینگر فود ها سروشان هم بسیار راحت و سریع انجام می شود و می توان از قبل آماده کرد و نیازی نیست در روز مهمانی تایم زیادی برای تهیه آن صرف کرده و می توانید از دورهمی با   دوستان لذت کافی به برید .برای تهیه فینگر فود مجلسی با تهیه و ترکیب موادی ساده فینگر غودهای خوشمزه ای آماده کنید .

از دو طریق این فینگر فودها را درست کنید. روش اول به این شکل است که از خوراکی های مختلف مانند جوجه، قارچ، گوجه گیلاسی و …. استفاده کنید و آنها را با استفاده از سیخ های چوبی سرخ کرده و به همان شکل در ظرف قرار دهید. شما می توانید برای تزیین کردن این فینگر فودها از میوه های فصل نیز استفاده کنید که باعث زیبایی چند برابری فینگر فودهای شما می شود.

فینگر فود ارزان

ماکارون مرغ

یک فینگر فود مجلسی و مناسب برای جشن های تولد و دورهمی هاست . طریقه درست کردنش به این شکله که اول یک عدد سینه مرغ با پیاز و نمک و فلفل و خیلی کم زردچوبه (انقدر که رنگ مرغ رو زرد نکنه) و روغن بزارید بپزه تا کاملا آبش کشیده بشه   تا زمانی که مرغ میپزه هویج و خیارشور  و دو عدد پیازچه رو خورد کنید . و یک عدد سیب زمینی را آبپر کنید و له کنید .

در مرحله بعد زمانی که سینه مرغ پخته شد رنده یا داخل مخلوط کنید بریزید و خوب میکس کنید و در یک کاسه بزرگ بریزید و هویج ، پیازچه خرد شده، ذرت ، سیب زمینی ، خیارشور و چند برگ ترخون و جعفری خورد شده بهش اضافه کنید و خوب مخلوط کنید و در مرحله آخر پنیر خامه ای و سس بهش اضافه کنید و یم ساعت تو یخچال استراحت بدید و بعد نان های تست را به صورت گرد برش بزنید و یک قاشق از این مواد را روی یک لایه از نان های برش زده تست قرار دهید و بعد یک تکه دیگه از نون رو روش بزارید در کپسول های کاپ کیک بزارید و تو سینی که میخواهید سرو کنید قرار بدید

مقاله پیشنهادی : طرز تهیه انواع ته چین

ته چین مرغ تک نفره

برای مهمانی های رسمی معمولا ته چین مرغ تک نفر گزینه لوکس و لاکچری هست برای درست کردن ته چین تک نفره احتیاج به ظرف های کوچیک دارید که بتونید تو فر یا ماکرووفر قرار بدید و تمام مراحل  و میزان مواد برای درست کردنش شامل به میزان هر پیمانه برنج یک قاشق سرپر ماست چکیده و یک زرده تخمه  و مرغ و  روغن  که با برنج مخلوط میکنید و برای لایه میانی مرغ پخته شده با پیاز و زعفران و ادویه قرار می دهید و به مدت 30 دقیقه داخل فر قرار می دهید .

طرز تهیه فینگر فود مرغ

طرز تهیه فینگر فود مرغ به این شکل است که ابتدا شما باید سینه های مرغ خود را به صورت نگینی خرد کرده و با نمک و فلفل آن را مزه دار کنید و 3 دقیقه در روغن زیتون تفت دهید تا رنگ آنها تغییر کند و سپس سینه ها را از ماهیتابه خود بیرون بیاورید.

در ادامه با کمی روغن پیاز و سیر خرد شده را تفت دهید و خامه و پنیر و کمی نمک به آنها اضافه کنید و سپس سینه های مرغ را نیز به این ترکیب اضافه کرده و بعد از 5 دقیقه آنها را از روی حرارت بردارید. حال می توانید این ترکیب را بین دو نان تست قرار داده و یک فینگر فود خوشمزه داشته باشید.

فینگر فود میگو

طرز تهیه فینگر فود ارزان

فینگر فودها به خودی خود غذاهایی بسیار خوشمزه و در عین حال ارزان قیمت هستند که شما می توانید با کمترین هزینه ممکن آنها را تهیه کنید.

رولت تخمه مرغ

یک طرز تهیه فینگر فودهای ارزان قیمت طرز تهیه رولت تخم مرغ می باشد که می تواند طعمی بی نظیر داشته باشد. برای درست کردن این رولت ها باید مقداری فلفل دلمه ای در رنگ های مختلف را به صورت نگینی خرد کنید و کمی آنها را تفت دهید تا نرم شوند. در ادامه تخم مرغ های خود را همراه با کمی نمک و فلفل هم بزنید تا به خوبی مخلوط شوند.

مقداری روغن در کف تابه نچسب خود بریزید و سپس تخم مرغ های خود را نیز به آن اضافه کنید. بعد از پختن تخم مرغ آن را جدا کرده و در یک بشقاب قرار دهید و فلفل دلمه ای های خود را نیز به آن اضافه کرده و رول کنید و سپس برش دهید. حال شما یک فینگر فود ساده و کم هزینه و بسیار خوشمزه آماده سرو دارید

تارت میرزا قاسمی | کشک بادمجان

یکی از تکنیک های درست کردن فینگر فود داشتن خلاقیت برای سرو غذاهای ایرانی تو شکل و شمایل فینگر فود هستش که هم مهمان ها میل بیشتری به  خوردن پیدا می کنند و هم سروشون راحت تره و ارزان تر

برای تهیه تارت میرزا قاسمی و کشک بادمجون از تارت های نمکی به تعدا مهمان ها تهیه کنید و به اندازه یک قاشق داخل نان های تارت را با میرزا قاسمی و کشک بادمجان پرکنید و با کشک و نعنا داغ تزیین کنید

طرز تهیه فینگر فود سرد

طرز تهیه کشک بادمجان و میرزا قاسمی را مطالعه کنید

اسنک سبزیجات

برای تهیه اسنک سبزیجات ابتدا پیاز سرخ شده به همراه هویج خرد شده به همراه روغن و نمک، فلفل ، زردچوبه و پودر گشنیز رو تفت میدیم و دو لیوان آب بهش اضافه کنیم تا هویج خوب پخته شود در مرحله ای که آب ظرف تقریبا کشیده شده کدوهای خورد شده را اضافه می کنیم تا نرم شوند .

در یک ظرف دیگر لوبیا سبز خورد شده را با کمی آب می پزیم و بعد از پخت آبکش میکنیم و با دیگر سبزیجات پخته شده تفت می دهیم .در مرحله بعد سیر را با کره تفت می دهیم و با استفاده از برس روی نان های تست میزنیم و روی آن را با سبزیجات پر می کنیم و پنیر پیتزا روی سبزیجات می ریزیم و داخل فر به اندازه ای که پنیر آب شود و روش طلایی شود قرار می دهیم و در زمان سرو با سس قرمز و سس خردل تزئین و سرو کنید

راتا اسفناج پنیر

اگر به دنبال درست کردن یک فینگر فود سریع و راحت و ارزان هستید حتما راتا اسفناج رو امتحان کنید برای درست کردنش به نون تست و اسفناج و پنیر خامه ای احتیاج داریم .

طرز تهیه راتا اسفناج و پنیر به این شکله که اول اسفناج رو بپزید و با کمی روغن تفت بدید و بهش سیر و ادویه های دلخواه رو اضافه کنید ، نان تست ها را برش بدهید و در لایه اول قرار دهید و روش رو اسفناج قرار دهید و لایه سوم رو پنیر خامه ای بزنید و با گوجه گیلاسی تزیین کنید

طرز تهیه فینگر فود سرد

فینگر فودهای سرد امروزه از محبوبیت زیادی برخوردار هستند چرا که درست کردن آنها بسیار ساده است و شما در مدت زمان کوتاهی می توانید اقدام به درست کردن آنها کنید. این موضوع باعث شده است تا افراد زیادی علاقه مند به طرز تهیه فینگر فود سرد باشند.

 فینگر فود ساده و کم هزینه

راتای کالباس

طرز تهیه فینگر فود با نان تست و کالباس است که برای درست کردن آن باید قسمت های برشته نان تست خود را جدا کنید، در ادامه کالباس و پنیر گودا خود را بر روی نان تست خود قرار دهید.

در ادامه می توانید مقداری زیتون و گوجه را نیز به صورت حلقه ای برش بزنید و بر روی مواد خود قرار دهید. در ادامه به شما توصیه می کنیم حتما از خلال دندان برای ثابت نگه داشتن این مواد بر روی یکدیگر استفاده کنید تا باعث زیباتر شدن فینگر فود شما شود.

 طرز تهیه رولت اولویه

برای درست کردن رولت الویه نان فرانسوی را از وسط نصف کنید و با وردنه روی نان بکشید تا خمیر نان منسجم شود و یک لایه سس مایونز بزنید و از مواد الویه آماده شده روی نان بریزید و صاف کنید ونان را رول کنید و داخل کیسه فریزر قرار دهید و به مدت 2 ساعت در یخچال قرار دهید و بعد از این تامی از یخچال دربیاورید و برش بدهید و در ظرف مورد نظر سرو کنید

طرز تهیه کیک مرغ

مرغ را به همراه ادویه و پیاز بپزید و ریش ریش کنید و به تعدا مهمان ها تخمه مرغ آبپز و رنده کنید ، خیار شور را رنده کنید و خوب اب خیار شور را بگیرید ، هویج را رنده و پیازچه و جعفری را خرد کنید و مواد را به همراه فلفل و نمک و سس مایونز و ماست پرچرب با هم مخلوط کنید

کناره نان تست ها را بگیرید در کف ظرف بچینید و یک لایه از مواد را روی نان تست ها بریزید و خوب صاف کنید و از ذرت و یا نخود فرنگی روی مواد بریزید و سپس یک لایه دیگر از نان تست روی مواد قرار دهید به همین ترتیب ادامه دهید تا مواد تمام شود و روی ظرف را سلفون بکشید و داخل یخچال به مدت یک ساعت قرار دهید سپس از یخچال دربیاورید و روی مواد را با سس بپوشانید و مواد دلخواه تریین کنید

بهترین فینگر فود برای تولد

طرز تهیه فینگر فود الویه

 برای درست کردن یک فینگر فود الویه ابتدا مرغ های خود را به خوبی پخته و ریش ریش کنید و در ادامه تخم مرغ ها و سیب زمینی های آبپز شده خود را نیز رنده کنید. حال تمامی این مواد را به همراه نخود فرنگی پخته شده و ذرت پخته شده با یکدیگر مخلوط کنید و در ادامه نیز سس مایونز را به این ترکیب اضافه کنید و به خوبی مخلوط کنید تا سس کاملا با مواد شما ترکیب شود.

حال تنها کاری که باید انجام دهید این است که الویه خود را بر روی یک لایه نان تست قرار دهید و لایه دیگر نان را نیز بر روی آن قرار دهید. شما برای تزئین این فینگر فود خود می توانید از پنیر گودا نیز استفاده کنید که هم باعث خوشمزه تر شدن آن می شود و هم شکل ظاهری بهتری به آن می دهد.

فینگر فود گرم

طرز تهیه فینگر فود گرم

فینگر فودهای گرم نیز به نوبه خود دارای طرفداران بسیار زیادی هستند و درست کردن آنها نیز می تواند جذابیت های زیادی برای شما داشته باشد.

 طرز تهیه جامبو شلز

یکی از فینگر فودهای گرم بسیار خوشمزه ای که امروزه طرفداران زیادی دارد فینگر فود جامبو شلز است. طرز تهیه فینگر فود جامبو شلز به این شکل است که در ابتدا باید پیازهای نگینی شده را همراه با گوشت چرخ کرده، فلفل دلمه ای نگینی خرد شده، ادویه، رب و قارچ خرد شده تفت دهید تا به خوبی سرخ شده و کمی بپزند. در ادامه پاستای جامبو شلز را همراه با کمی روغن در آب بریزید و بر روی شعله قرار دهید و منتظر بمانید تا آب بجوشد.

در انتها نیز مواد خود را درون هر یک از این پاستاها ریخته و بر روی آنها مقداری پنیر پیتزا بریزید و در فر قرار دهید تا پنیر پیتزا به خوبی برشته شود.

طرز تهیه بورک گوشت

بورک گوشت یکی از معروفترین غذاهای خیابانی ترکیه است که در ایران نیز برای جشن های تولد و جلسات و ایونت های اداری به صورت فینگر فود آماده می شود و بسیار لذیذ و پرطرفدار است .طرز تهیه بورک گوشت بسیار آسان است و در زمان بسیار کم می توانید برای جشن تولد و یا عصرانه آماده کنید.

طرز تهیه مواد داخل بورک :در مرحله اول پیاز را ریز خورد و یا رنده کنید و با کمی روغن تفت بدید در صورت تمایل از یک تا دو حبه سیر و یا پودر سیر هم می توانید استفاده کنید و به پیاز اضافه کنید کمی که پیازها سبک شد گوشت را اضافه کنید و بعد از سرخ شدن گوشت به آن زردچوبه و فلفل سیاه و آویشن اضافه کنید ، در مرحله دوم سیب زمینی های آب پز و خورد شده را به همراه فلفل دلمه ای خرد شده اضافه کنید و با رب سرخ کنید .

روش پیچیدن بورک گوشت

 سفیده تخمه مرغ به همراه ماست و روغن مخلوط کنید و بعد یک ورق از خمیر یوفکا را روی یک سطح صاف پهن کنید و با برس از ترکیب سفیده و ماست روی آن بمالید و یک ورقه دیگر روی آن قرار دهید تا بورکتان استقامت بیشتری داشته باشد و مجدد روی ورقه دوم را با برس آغشته به سفیده تخمه مرغ و ماست کنید و از سس گوشت آماده شده به اندازه یک قاشق غذاخوری بریزید و دو طرف خمیر را به وسط تا کنید و رول کنید در مرحله آخر برای اینکه بورکات طلایی و خوشمزه تر شود زرده تخمه مرغ را با زعفران خوب هم بزنید و با برس روی آن بمالید کمی کنجد روی آن بریزید.

هم می توانید سرخ کنید و هم می توانید در فر با دمای 180 درجه به مدت 30 دقیقه قرار دهید تا خوب برشته شود و با انواع سس ها می توانید سرو کنید

مقاله پیشنهادی: طرز تهیه انواع سس

طرز تهیه میگو پفکی

میگو پفکی یک گزینه هیجان انگیز برای ترغیب بچه ها به خوردن میگو و یک فینگر فود مناسب برای تولد ها که می توانید با سس تند و یا سس گوجه سرو کنید . طرز تهیه میگو پفکی به این شکل است که ابتدا میگو را با آب پیاز ، آبلیمو،نمک و فلفل مزه دار میکنید و یک ساعت در یخچال استراحت می دهید .

روش تهیه خمیر پفکی میگو ، آرد، نمک، ماست، زعفران ، تخمه مرغ و بگین پودر را با هم مخلوط کنید .اگر خمیر شل بود به آن کمی آرد و اگر سفت شده به مواد ماست اضافه کنید تا یک خمیر یک دست و منسجمی شود

سپس میگوهای مزه دار شده را از آب پیاز خارج کنید و با این سس مخلوط کنید و مجدد به مدت نیم ساعت در یخچال نگهدارید سپس یک ظرف را روغن بریزید به اندازه ای که میگو ها شناور بشوند سرخ کنید

میگو سوخاری

برای درست کردن میگو سوخاری بعد از مزه دار کردن میگو با سیر و ادویه های دلخواه و آبلیمو ، تخمه مرغ را خوب بزنید و میگو را داخل تخمه مرغ بزنید و بعد به ارد سوخاری آغشته کنید برای اینکه میگو درشتری داشته باشید بهتر است

دو بار این کار انجام بدهید و داخل یخچال بگذارید و 5 دقیقه قبل از سرو برای مهمان ها آن ها را در روغن داغ سرخ کنید و با سسس فلفل یا سس گوجه دیزاین و سرو کنید

طرز تهیه میگو سوخاری

طرز تهیه سنبوسه

سنبوسه یک فینگر فود صد در صد ایرانی و یکی از غذاهای خیابانی معروف آبادان و اهواز که با انواع مواد و سبزیجات میتونید درست کنید . با نون لواش یا نون ماشینی به راحتی میتونید آماده کنید .

مراحل آماده کردن مواد داخل سنبوسه : پیاز خورد شده را تفت بدید به همراه سیر یا پودر سیر و بعد گوشت را اضافه کنید (می توانید از سویا هم استفاده کنید و یا ترکیبی از سویا و گوشت ) خوب تفت دهید و فلفل دلمه ای و گشنیر خرد شده اضافه کنید و نمک و فلفل سیاه و قرمز اضافه کنید وسیب زمینی مربعی خورد کنید و سرخ کنید و به مواد گوشتی اضافه کنید و در آخرین مرحله روب اضافه کنید و خوب تفت بدهید

نان ماشینی را به اندازه های دلخواه ببرید و از مواد داخلش قرار دهید و به صورت مثلثی تا کنید و برای اینکه در زمان سرخ کردن باز نشود لبه نان را داخل تای آخری برگردانید . هم می توانید از قبل سرخ کنید و هم 5 دقیقه قبل از سرو که داغ داغ نوش جان کنید

طرز تهیه فینگر فود بادمجان

برای تهیه این فینگر فود ساده و کم هزینه ابتدا بادمجان ها را به صورت ورقه های نازک برش بزنید و داخل آب نمک قرار دهید و بعد از نیم ساعت سرخ کنید و کنار بکذارید  برای موادداخل رولت بادمجان از ترکیب سبزیجات و گوشت استفاده می کنید داخل بادمجان ها یک قاشق می ریزیم و رول می کنبم و در آخر با خلال دندان فیکس می کنیم و از گوجه گیلاسی یا زیتون برای تزئین روی خلال استفاده می کنیم

مقاله پیشنهادی: طرز تهیه انواع دلمه

دلمه برگ مو

دلمه برگ مو را به عنوان یک فینگر فود هم می توانید آماده و در مهمانی های خود استفاده کنید شما برای درست کردن این دلمه شما نیازمند مواد دلمه برگ مو یعنی برگ مو، مقداری گوشت چرخ کرده، برنج، سبزی های مورد نیاز در دلمه( ترکیبات سبزی دلمه عبارت اند از: گشنیز، جعفری، نعناع و ترخون)، پیاز، لپه و ادویه های دلخواه خود هستید.

در ابتدا شما باید لپه ها و همینطور برنج خود را نیم پز کنید و سپس گوشت را به همراه پیازهای خود به خوبی سرخ کنید و در همین زمان ادویه های خود را نیز به این ترکیب اضافه کنید. در زمان تفت خوردن گوشت می توانید لپه و برنج خود را نیز اضافه کنید و این ترکیب را به خوبی هم بزنید تا با یکدیگر مخلوط شوند.سپس در برگ مو بپچید و در سس ترکیبی از پیاز داغ و روب و زردچوبه و فلفل قرار دهید تا خوب پخته شود

طرز تهیه انواع دلمه

 طرز تهیه اسپرینگ رول گوشت

اسپرینگ رول گوشت یکی از معروف ترین این فینگر فودهای گرم است که برای تولید مورد استفاده قرار می گیرند. برای درست کردن این فینگر فود پیاز و گوشت چرخ کرده خود را به همراه ادویه های خود تفت دهید و در نهایت نیز با اضافه کردن رب می توانید آن را بین خمیر یوفکا قرار داده و سرخ کنید و یک فینگر فود بسیار خوشمزه و زیبا داشته باشید.

توپ سیب زمینی

 ابتدا سیب زمینی را بپزید رنده کنید  و کمی کره و نمک بزنید و بزارید خنک بشه . مواد داخل توپک میتونید از سبزیجات یا گوشت چرخ کرده و مرغ و سویا حتی  .سوسیس بزارید

در مرحله اول پیاز رو تفت بدید و فلفل دلمه و ادویه را با گوشت تفت بدید و یا مرغ رو ریش ریش کنید و خوب با ادویه ها ترکیب کنید مواد داخلی نباید زیاد روغن داشته روغن اضافی را بگیرید و از سیب زمینی به اندازه یک گردو بردارید داخل آن را گود کنید و از مواد داخل آن بریزید به همراه پنیر پیتزا بریزید و خوب ببندید و به صورت گلوله دربیارید و داخل تخمه مرغ زده شده بغلتانید و داخل آرد سوخاری بزنید و سرخ کنید

مقاله پیشنهادی: طرز تهیه تاکوی مکزیکی

انواع فینگر فود رژیمی

 برای درست کردن یک فینگر فود رژیمی روی برش های نان باگت فرانسوی خود مقداری کره بمالید و آنها را درون فر خود تست کنید. در ادامه با ترکیب ریحان، اسفناج، گردو، پنیر کیوب، شیر و سیر و مقداری روغن زیتون در مخلوط کن خود و سپس اضافه کردن آنها به ماهیتابه و حرارت دادن به این ترکیب یک سس پستو خوشمزه را تهیه کنید.

در ادامه نیز فلفل دلمه ای های پخته شده خود را به صورت نگینی خرد کنید و سس پستو و فلفل دلمه ای های خود را به نان تست شده بمالید و میل کنید. این فینگر فود یکی از بهترین و رژیمی ترین فینگر فودهایی است که مناسب برای افرادی است که قصد چربی سوزی دارند. این یک فینگر فود با نان تست است که طعم فوق العاده ای را برای شما خواهد داشت.

  • راتای سبزیجات
  • بروسکتا پنیری
  • فینگر فود قارچ و اسفناج
  • اسپرینگ رول سبزیجات
  • کاناپ لبو

فینگرفود رژیمی

دیزاین انواع فینگر فود

 یکی از راهکارهای بسیار خوب برای دیزاین انواع فینگر فود این است که سعی کنید آنها را در رنگ های مختلف درست کنید و به این شکل باعث زیبایی بیشتر آنها شوید. استفاده از قالب ها و سیخ های چوبی یکی دیگر از راهکارهای بسیار خوب برای دیزاین فینگر فودهای مختلف است که در طرز تهیه فینگر فود حتما باید به آن توجه ویژه ای داشته باشید.

استفاده از سبزیجات و میوه های رنگارنگ برای تزیین فینگر فودهای مختلف نیز می تواند راهکاری بسیار خوب برای زیباتر کردن آنها باشد. به شما توصیه می کنیم در زمان تزئین فینگر فودهای خود سعی کنید از ظرف های زیادی استفاده کنید تا شکل و ظاهر بهتری را به فینگر فودهای خود بدهید.

دیزاین فینگر فود ساده و کم هزینه

 فینگر فود ساده و کم هزینه برای تولد

 برای درست کردن یک فینگر فود مناسب تولد می توانید هم از فینگر فودهای سرد که با ژامبون، کالباس، نان تست و پنیر درست می شوند کمک بگیرید و هم می توانید اقدام به درست کردن فینگر فودهای گرم مختلف کنید.

فینگر فود با نان لواش

برای درست کردن یک فینگر فود با نان لواش ابتدا نان های خود را از طول به سه قسمت برش دهید تا بتوانید به خوبی آنها را بپیچید. در ادامه گوشت مرغ پخته شده که به صورت نگینی خرد کرده اید را همراه با لایه های نازک کاهو درون هر قسمت از نان لواش خود قرار دهید و مقداری پیاز داغ به همراه پنیر گودا نیز به آن اضافه کنید.

سپس نان را بپیچید تا مواد از درون آن بیرون نریزد و سپس اقدام به سرخ کردن این فینگر فودهای خوشمزه خود که با نان لواش درست کرده اید کنید.

سفارش آنلاین غذا

ساعات کاری 

شنبه – پنجشنبه
11:00 – 16:00

جمعه
تعطیل است

عضویت در خبرنامه

10 + 12 =

طراحی سایت و بازاریابی آنلاین  : سپنتا