02143000042

بستن قرار داد تهیه غذای شرکتی یکی از فعالیت‌های مهم در زمینه طبخ و توزیع غذای پرسنل شرکت ها، ادارات، و کارخانجات است. امروزه شرکت های بسیار زیادی  در زمینه تهیه ناهار شرکتی و سازمانی در سراسر کشور فعالیت داشته و با هدف ارائه غذای مطلوب و مناسب محیط کار، به منظور افزایش بازدهی فعالیت افراد در این محیط، تاسیس و در حال ارائه خدمات هستند. همکاری شرکت ها و سازمان های مختلف با مراکز تهیه غذا یکی از مهمترین قراردادهای تجاری در حوزه منابع انسانی به شمار می آید. کیفیت خدمات ارائه شده، تعهد به قرارداد کاری، تخصص ویژه در خصوص ارائه صحیح خدمات و قیمت مناسب تهیه و توزیع منوی غذایی مناسب، از مهمترین فاکتورهای موثر در خصوص انتخاب یک  شرکت معتبر و قابل اعتماد به منظور تهیه غذای شرکتی است‌.

 بهترین کترینگ برای قرارداد تهیه غذای شرکتی

 امروز با توجه به گسترش  و توسعه فراگیر بانک اطلاعات اصناف و مشاغل، کسب اطلاعات کاربردی در خصوص صنف مورد نظر از محدودیت کمتر و سهولت بیشتری نسبت به گذشته برخوردار بوده و امکان ارتباط هدفمند و کارآمد را ایجاد نموده است. با توجه به  تاسیس و فعالیت شرکت ها، سازمان ها و ارگان های مختلف خصوصی و دولتی و افزایش بازار تقاضا در خصوص تهیه غذای شرکتی، امروزه تعداد بیشماری از شرکت های تهیه غذای آماده و کیترینگ ها در حوزه آماده‌سازی غذای شرکتی مشغول به فعالیت  و ارائه خدمات می باشد

ناهار شرکتی

 پنج شرکت برتر خدمات تهیه غذا در تهران

لیست 5 مورد از بهترین شرکت های تهیه غذا برای عقد قرارداد تهیه غذای شرکتی به شرح زیر است:

تهیه غذای قریشی

 یکی از شرکت های صاحب نام و معتبر در زمینه تهیه و توزیع غذای شرکتی و خدمات مجالس و مهمانی در استان تهران، کترینگ و مرکز تهیه غذای قریشی است. این شرکت پرآوازه، از پنجاه سال سابقه کاری درخشان در زمینه طبخ و سرو انواع مختلف غذا های شرکتی در استان تهران برخوردار بوده و تجربه عقد قراردادهای کاری با بیش از صدها شرکت، ارگان و سازمان دولتی و خصوصی را در کارنامه فعالیت کاری خود ثبت نموده است.

در اختیار داشتن  آشپزخانه اختصاصی، جذب نیروی متخصص در زمینه تهیه منو و طبخ غذا، اعمال استانداردهای بین المللی در زمینه آماده سازی غذاهای شرکتی، برخورداری از سیستم‌های حمل و نقل پیشرفته و رعایت اصول تشریفاتی، از مهمترین فاکتورهای ایجاد تمایز و کسب اعتماد،

در خصوص انتخاب تهیه غذای قریشی در استان تهران است. کترینگ و تهیه غذای قریشی با جذب ۳۱۷ پرسنل مجرب و با سابقه در زمینه ارائه خدمات تشریفات مجالس عروسی، عزا، برگزاری همایش های علمی و کاری،  توانسته است پنجاه و سه سال سابقه کاری درخشان، قابل اعتماد و رضایت بخش را در کارنامه فعالیت خود ثبت نموده و با کسب فیدبک های مثبت و امیدوار کننده از جانب کاربران، با انرژی و انگیزه دو صد چندان ادامه فعالیت صادقانه خود بپردازد.

عقد قرار داد تهیه غذای شرکتی

تهیه غذای فارسی

 یکی دیگر از شرکت های فعال و شناخته شده در زمینه کترینگ و تهیه ناهار شرکتی در استان تهران، تهیه غذای فارسی است. این مرکز دارای ۵۵ سال سابقه و تجربه کاری موفق در زمینه ارائه خدمات تهیه غذا در استان تهران بوده و شهرت خود را مدیون تعهد، پایبندی و احترام به حقوق مشتریان و کاربران است.تهیه غذا فارسی فعالیت خود را در سال 1342 با سرپرستی مرحوم محمدعلی فارسی با هدف طبخ و عرضه غذا در اختیار زائران خانه خدا آغاز نموده و به مدت 20 سال در این زمینه خدمات صادقانه خود را گسترش بخشید.

کسب تجربه‌های کاری موفق و جذب نیروهای متخصص و با‌سابقه در این مجموعه، آغاز یک زمینه کاری متفاوت در حوزه تهیه غذا در اختیار تالارهای پذیرایی و خدمات مجالس عذا و شادی بوده و به دنبال استقبال، اعتماد و افزایش تقاضا، سکوی موفقیت‌های چشمگیر تهیه غذای فارسی محسوب گردید.

امروزه تمامی افراد فعال در مجموعه تهیه غذا فارسی، تجربیات چند ساله، کسب اعتماد و رضایت‌مندی را سرلوحه فعالیت صادقانه خود قرار داده و با ارائه خدمات با کیفیت در زمینه طبخ و سرو غذا در منازل، مجالس، شرکت‌ها و تمامی مراسمات در خدمت متقاضیان و مشتریان خواهند بود.آنچه بیشتر از هر چیزی در کترینگ و تهیه غذای فارسی اهمیت داشته، سابقه کاری و تجربیات ارزشمندی است که در گذر سالیان متمادی کسب شده و توانسته است به عنوان یک الگوی موفق و موثر  به منظور کسب رضایتمندی و اعتماد کاربران تهیه غذای فارسی مورد استفاده قرار گیرد.

در نظر گرفتن تنوع منو غذایی، طراحی و تهیه غذای شرکتی  مطابق با ذائقه و سلیقه کارکنان، توجه به نحوه ارسال و تحویل دادن غذا های سفارشی و امکان ارائه خدمات سرو غذا در محل، از مهمترین ویژگی های قابل توجه در تهیه غذای فارسی به شمار می آید.

تهیه غذای مامان‌ پز

یکی دیگر از هلدینگ‌های فعال و پرطرفدار در زمینه تهیه و توزیع غذای شرکتی، تهیه غذای مامان‌پز است. این مجموعه موفق در تهران واقع بوده و از تعداد زیادی از بانوان باتجربه، فعال و باسلیقه در زمینه آشپزی تشکیل شده است. این مجموعه، فعالیت رسمی خود را در سال 1393 به شکل گسترده‌ای در تمام مناطق 22 گانه استان تهران آغاز نموده و تهیه غذای خانگی و باکیفیت را سرلوحه فعالیت خود قرار داده است.

عطر و طعم غذاهای تهیه شده در این مجموعه منحصر‌به‌فرد بوده و کاملاً به سبک غذاهای خانگی، طبخ و توزیع  خواهد شد. تهیه غذای مامان‌پز، امکان ثبت و سفارش آنلاین غذای شرکتی و غذای مورد نیاز در مجالس غذا و عروسی را برای متقاضیان فراهم آورده و امکان مشاهده لیست منوی غذایی خود را در اختیار آنان قرار داده است.

تهیه غذای ناهار تایم

یکی دیگر از شرکت‌های برتر خدمات تهیه غذا در استان تهران، تهیه غذای ناهار تایم است. این مجموعه با در نظر داشتن سلیقه غذایی کارکنان سازمان‌های مختلف دولتی و خصوصی و استفاده از تجربیات موفق در زمینه صنعت و رستوران‌داری و کترینگ، توانسته است به موفقیت فراوان در این زمینه دست یافته و با کسب اعتماد و رضایت‌مندی مشتریان خود در سراسر استان تهران، به فعالیت خود در این زمینه بپردازد.

صرفه‌جویی در وقت و هزینه، بوسیله انتخاب آسان منوی غذایی پرسنل و ارائه قیمت‌های مناسب  و ارزان، کیفیت فوق‌العاده غذا متناسب با دستور‌العمل و استانداردهای بین‌المللی آشپزی و توجه به انتقادات کاربران از مهم‌ترین ویژگی‌های تهیه غذای ناهار تایم به شمار می‌آیند.

امکان انتخاب منوی غذایی به شکل آزادانه توسط مدیر‌مسئول شرکت و یا ارگان طرف قرارداد، احترام به وقت و نظم سازمان درخصوص توزیع غذا و رعایت اصول بهداشتی نیز از دیگر ویژگی‌های قابل توجه در حیطه فعالیت این مجموعه شناخته شده در استان تهران است.

بهترین شرکت های تهیه غذا

تهیه غذای کیبو

 کترینگ کیبو یکی دیگر از مجموعه‌های مجهز و پیشرفته در زمینه تهیه ناهار شرکتی است. این مرکز در منطقه میرداماد استان تهران قرار  داشته و در زمینه تهیه و سرو غذای شرکتی، سازمانی، خدمات مجالس و تشریفات مراسمات مختلف، در حال ارائه خدمات است. کسب رضایت‌مندی مشتری و جلب اعتماد متقاضیان از مهم‌ترین اهداف تأسیس این مرکز در سال 1389 بوده و استفاده از تجهیزات مدرن، مکانیزه و پیشرفته آشپزخانه‌ای، رعایت استانداردهای ایمنی و بهداشتی، استفاده از مواد اولیه مرغوب و باکیفیت، پیروی از اصول بین‌المللی آشپزی، برخورداری از سیستم‌های حمل و نقل مناسب، از مهم‌ترین ویژگی‌های قابل توجه در تهیه غذای کیبو استان تهران است. تنوع منوی غذایی، طبخ و سرو غذا در رستوران بالا و امکان سفارش آنلاین غذا از مهم‌ترین ویژگی‌های تهیه غذای شرکتی کیبو است.

طراحی وب سایت رسمی کترینگ کیبو

یکی از ویژگی های بسیار مهم تهیه غذای کیبو، در نظر گرفتن وب سایت رسمی به منظور اطلاع از منوی غذای شرکتی و سایر کترینگ ها، اطلاع از قیمت تمامی خدمات موجود در مرکز، سفارش آنلاین غذا و آشنایی با دستور طبخ بسیاری از غذاهای ایرانی، محلی و بین المللی است.  بخش مقالات تعبیه شده در سایت رسمی تهیه غذای کیبو، ایده های جذاب و پر طرفدار بوده  و با ایجاد یک بستر اطلاع ‌رسانی مفید و کارآمد در زمینه آشنایی با فوت و فن های آشپزی، راه اندازی رستوران و روش طبخ بسیاری از مواد غذایی به شکل اصولی، طیف گسترده‌ای از کاربران را به خود جلب نموده است.

در نظر گرفتن بسیاری از فاکتور های موثر در کسب رضایت کارکنان یک ارگان در زمینه ارائه خدمات غذای شرکتی، از مهمترین اهداف تاسیس غذای کیبو و مهمترین عامل کسب اعتماد مراجعین به این مرکز به شمار می آید.

بهترین شرکت تهیه غذای شرکتی

 ویژگی های قرارداد تهیه غذای شرکتی کیبو

  • تمامی غذاهای تعریف شده در منوی غذای شرکتی و مجالس تهیه غذای کیبو از مواد اولیه مرغوب و با کیفیت تهیه شده عامل کیفیت بر کمیت بیشی گرفته است.
  • غذای شرکتی و مجالس در کترینگ کیبو از تنوع بسیار زیادی برخوردار بوده و سلیقه طیف وسیعی از کاربران را پوشش داده است.
  • امکان انتخاب و سفارش آنلاین غذای شرکتی به وسیله  وب سایت و اپلیکیشن طراحی شده توسط این مرکز، یکی از مهم ترین و قابل توجه ترین امتیازات ویژه در خصوص ارائه خدمات این مرکز به شمار می آید.
  • نحوه ارسال و ارائه سفارشات ثبت شده توسط مشتری در ظروف پلمپ شده،  تازه و گرم، به شکل رایگان و با در نظر گرفتن پروتکل های بهداشتی انجام خواهد شد.
  • نحوه آماده سازی مکانیزه و صنعتی غذای شرکتی و مجالس کترینگ کیبو یکی دیگر از ویژگی های مثبت این مرکز بوده و به دلیل کاهش دخالت نیروی انسانی،  کاهش ریسک ابتلا به آلودگی های محیطی و بسیاری از بیماری های میکروبی به دنبال مصرف مواد خوراکی، از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.
  • طراحی و ارائه  انواع مختلف پیش غذا، غذای رژیمی و دسر، یکی دیگر از ویژگی های قابل توجه قرار داد تهیه غذای شرکتی و مجالس کیبو در خصوص تنوع منوی غذایی به شمار می آید.

 خدمات پخش غذای سازمانی کترینگ کیبو

 جذب نیروی کار فعال، متخصص و مجرب در زمینه طبخ، آماده سازی و سرو غذاهای سازمانی، یکی از ویژگی های بسیار مهم این مرکز شناخته شده در استان تهران است.  کترینگ کیبو با استفاده از امکانات پیشرفته و نیروی انسانی کارآزموده، قادر به ارائه خدماتی همچون سرو در محل توسط سرآشپز، سرو به صورت .سلف سرویس و آماده سازی تشریفات میهمانی و مراسم های کاری نیز خواهد بود

معروف ترین کترینگ غذای شرکتی و مجالس

ویژگی بهترین قرارداد تهیه غذای شرکتی چیست؟

یکی از مهم ‌ترین فاکتورهای تاثیرگذار در موفقیت تجاری شرکت‌های تهیه غذای شرکتی، توجه به تنوع و قدرت انتخاب مشتری است. در نظر گرفتن این فاکتور  بسیار مهم در تمامی مراکز مذکور، به خوبی اجرا گردیده و امکان انتخاب چند نوع مختلف از غذاهای خانگی به همراه مخلفات، پیش‌غذا، دسر و سالاد نیز در قرارداد تهیه غذای شرکتی امکان‌پذیر می‌باشد.

اجرای تنوع در منوی غذایی، قدرت انتخاب کارکنان سازمان و یا شرکت را افزایش داده و منجر به کسب رضایت‌ مندی آن‌ها خواهد شد. یکی دیگر از مهم ‌ترین فاکتورهای تاثیرگذار در انتخاب بهترین قرار داد تهیه غذای شرکتی، توجه به نوع غذا و هضم آن مطابق با برنامه کاری پرسنل است. توصیه می‌شود به منظور سفارش و تهیه غذای شرکتی، خوراکی‌های سبک و خانگی را انتخاب نموده و از غذاهای سنگین و پرچرب اجتناب نمایید.

مشکلات منوی غذای شرکتی چیست؟

انتخاب صحیح منوی غذای شرکتی و رضایت کارکنان شرکت، یکی از دغدغه ‌های همیشگی برای مسئولین و مدیران اجرا کننده این بخش از تدارکات است. اعتراض و نارضایتی کارکنان سازمان‌های مختلف، بسیاری از شرکت‌ ها و مراکز تهیه غذای شرکتی را بر آن داشته است که تنوع منوی غذایی خود را منطبق با انواع رژیم غذایی، از جمله غذاهای گیاهی، غذاهای خانگی و غذاهای رژیمی تهیه نموده و در کسب رضایت از کارکنان شرکت مورد نظر، مانند زنان باردار و کارکنان دیابتی، یکی دیگر از فاکتورهای بسیار مهم در کسب رضایت کارکنان و افزایش جلب اعتماد آن‌ها به منوی غذایی انتخاب شده خواهد بود.

به شکل کلی طراحی و تهیه قرارداد تهیه غذای شرکتی مخصوص برای کارکنان ویژه، با نظارت و تخصص کارشناسان تغذیه انجام گرفته و به منظور حفظ سلامتی کارکنان و ایجاد تنوع در رژیم غذایی آن‌ها تهیه شده است. معمولاً انتخاب غذاهای سبک، زود هضم و خوش خوراک در جمعیت کارکنان ارگان ‌های مختلف، طرفداران بیشتری داشته و میزان بازدهی آن‌ها در محیط کار را افزایش خواهد داد

.سفارش آنلاین غذا

 

ساعات کاری 

شنبه – پنجشنبه
11:00 – 16:00

جمعه
تعطیل است

عضویت در خبرنامه

15 + 9 =

طراحی سایت و بازاریابی آنلاین  : سپنتا