02143000042

آیا می دانید مهم ترین معیار انتخاب منو غذای پرسنلی کیبو چیست؟

چه غذاهایی می تواند راندمان کاری اعضای گروه یک شرکت را افزایش دهد؟ چه نوع غذاهایی باید برای سرو ناهار و شام کارمندان انتخاب شود تا بتواند رضایت جمع زیادی از کارمندان را به دست آورد و روزانه با داشتن تنوع بالا دغدغه خوراک را از کارکنان یک مجموعه برطرف سازد؟ پس تا پایان متن با ما همراه باشید تا شما را با مهمترین معیار انتخاب یک منوی غذای شرکتی آشنا کنیم.

بهترین انتخاب منوی غذای پرسنلی کیبو

همان طور که می دانید تمام کارکنان شرکت ها، ادارات، سازمان ها و… برای انجام فعالیت های خود به سطح بالایی از انرژی نیاز دارند که در این میان کیفیت غذای روزانه به همراه کمیت آن می تواند رابطه مستقیمی با عملکرد کارکنان و میزان بازدهی آنها داشته باشد، از این رو بیشتر شرکت ها و سازمان ها سعی کرده ارائه دادن غذا در وعده های مختلف را یکی از مهمترین فاکتورها جهت افزایش عملکرد کارکنان خود در نظر بگیرند؛ زیرا آنچه به افراد در حال فعالیت،  انرژی می بخشد گلوکز موجود در غذای فرد می باشد، پس زمانی مغز و بدن می تواند بیشترین بازدهی را داشته باشد که گلوکز خوبی را از طریق مواد خوراکی دریافت نماید.

البته هر نوع خوراکی نمی تواند میزان گلوکز مورد نیاز فرد را تامین نماید، پس بهتر است در انتخاب منوی غذای پرسنلی کیبو به دنبال غذاهایی باشید که زود هضم هستند و سطح بالایی نشاسته را در خود جای داده اند.

منو غذایی شرکتی مناسب ترین انتخاب منوی غذای پرسنلی کیبو

بیشتر افرادی که در شرکت ها و ادارات استان تهران در حال فعالیت هستند غالبا به دلیل طولانی بودن مسافت منزل تا محل کار حداقل یکی از خوراک های روزانه خود مانند صبحانه، ناهار و یا شام را حتما در فضای کاری خود میل می کنند که در این میان برخی از شرکت ها تهیه یک و یا چند وعده غذایی کارکنان خود را بر عهده می گیرند. اما باید گفت سازمان هایی که سفارش غذای شرکتی را برای مجموعه کارمندان خود فراهم می آورند لازم است در مورد انتخاب منوی غذای پرسنلی کیبو حتما به مواردی مانند:

  • کیفیت غذای شرکتی
  • تنوع منو غذای پرسنلی
  • تغییر منو غذای شرکتی
  • نحوه پخت غذا
  • سفارش آنلاین غذای شرکتی
  • تهیه غذا از بهترین مواد اولیه

و بسیاری فاکتورهای مهم دیگر توجه کافی داشته باشند.

کیفیت غذای شرکتی کیبو چگونه است؟

زمانی که صحبت از کیفیت غذای شرکتی به میان می آید تمام حواس ها به سمت کیفیت و تازه بودن مواد اولیه و همچنین نحوه پخت غذا معطوف می شود. چنانچه در انتخاب منوی غذای پرسنلی کیبو از تازه ترین و مرغوب ترین مواد اولیه استفاده شود بدون شک طعم و مزه مطلوب تری در انواع غذاها احساس خواهد شد، به همین دلیل است که بهترین کترینگ ها همیشه از مواد اولیه ای تهیه شده  که به صورت روزانه خریداری می شوند.

بنابراین به شما پیشنهاد می دهیم قبل از انتخاب منوی غذای پرسنلی کیبو حتما با بازدید از کیفیت مواد اولیه و همینطور شیوه طبخ غذا و از همه مهمتر حفظ بهداشت محیط آشپزخانه و دارا بودن کارت بهداشت تمام کارکنان تهیه کترینگ کیبو با اطمینان کامل تهیه غذای خود و دیگر اعضای مجموعه را انجام دهید؛ زیرا مجموعه کیبو سلامت کارکنان را مهمترین اولویت کار خود می دانند و هیچ گاه با استفاده از مواد اولیه نا مرغوب و ارزان قیمت سعی نمی کنند تا عملکرد کارکنان یک مجموعه را کاهش دهند.

تنوع منوی غذای شرکتی کیبو چگونه است؟

از آنجایی که منوی غذای شرکتی با طیف گسترده ای از ذائقه ها و سلیقه ها رو به رو می باشد بنابراین لازم است تا منوی غذای پرسنلی  از تنوع مناسبی برخوردار باشد. چون همانطور که افراد یک خانواده ذائقه های متفاوتی دارند پس کارکنان یک شرکت هم دارای سلیقه و. ذائقه های مختلفی هستند. بنابراین در هنگام انتخاب منوی سازمانی کترینگ کیبو غذاهایی را سفارش دهید که منطبق با طبع جمع زیادی از مجموعه باشد؛ زیرا تیم کترینگ کیبو با ارائه دادن تعداد زیادی غذای اصلی و انواع خورش ها سعی کرده است با قرار دادن چندین مخلفات و دورچین ها نظر هر نوع ذائقه ای را به سمت خود جلب کند و قدرت انتخاب گسترده تری را برای مشتریان خود فراهم آورد.

در واقع این موضوع می تواند رضایت شرکت ها را در زمان انتخاب منوی غذای پرسنلی کیبو را بالاتر ببرد. البته فراموش نکنید در انتخاب منوی غذای پرسنلی کیبو برای شرکت ها و سازمان ها هیچ گاه غذاهای چرب و خورش های سنگین و از همه مهمتر فست فودها را انتخاب نکنید؛ زیرا دیر هضم هستند و جهت آزاد سازی گلوکز مورد نیاز فرد به مقدار زیادی اکسیژن احتیاج دارند. پس در نهایت برای فرد مصرف کننده خستگی و بی حوصلگی را به وجود می آورد.

 تغییر دوره ای لیست منو غذای شرکتی کیبو

مطمئنا در انتخاب منوی غذای پرسنلی کیبو اگر شما بارها به طور مداوم یک طعم غذا را تجربه کنید خسته شده و دیگر غذای انتخابی شما طعم دلچسبی نخواهد داشت. پس یکی از مهمترین معیار انتخاب منو غذای پرسنلی کیبو  تغییر لیست منوی غذای شرکتی به صورت دوره ای می باشد. بنابراین قبل از عقد قرارداد با آشپزخانه صنعتی کیبو لازم است برای کارکنان خود حتما انتخاب بین هشت تا ده نوع غذا را سفارش دهید تا سرآشپزان مجموعه کیبو غذای شرکتی ارائه داده به شما را در بازه های زمانی مختلف تغییر دهند و در هر فصلی از سال بتوانند رضایت مشتریان را با طیف گسترده ای از غذاهای خوشمزه همراه با دورچین ها ی دلچسب و بهترین دیزاین غذا  به دست آورند.

نحوه پخت غذا در کیبو

شاید به جرأت می توان گفت اصلی ترین معیار انتخاب منو غذای پرسنلی کیبو نحوه طبخ غذای این مجموعه می باشد؛ زیرا  غذای شرکتی که کیبو در حجم بالا تهیه می کند مطابق با کیفیت غذاهای خانگی می باشد. در حقیقت دستپخت سر آشپزان باید به گونه ای باشد که غذاهای متنوع ضمن حفظ ویتامین ها و بافت اصلی مواد اولیه از طعم و رنگ دلچسبی برخوردار باشد و بتواند مورد رضایت تعداد زیادی از افراد واقع شود.

هیچ گاه نباید ماده ای در غذا نپخته و یا له شده باشد، همیشه توجه داشته باشید که تمام مواد اولیه در غذاهای متنوع قابل تشخیص بوده و بتوان آنها را از یکدیگر تفکیک نمود. اولین فاکتور مهم جهت مناسب بودن نحوه طبخ غذا داشتن بویی مطلوب می باشد. پس بهتر است قبل از انتخاب منوی غذای پرسنلی کیبو از نزدیک چندین نمونه از غذای این مجموعه بزرگ کترینگ شرکتی را امتحان کنید.

ویژگی های سرویس غذای پرسنلی کیبو

معیار انتخاب منو غذای پرسنلی

بدون شک شهرت یافتن مجموعه کیبو و مورد رضایت قرار گرفتن انتخاب منوی غذای پرسنلی کیبو به دلیل تبلیغات نیست بلکه غذاهای این مجموعه دارای ویژگی هایی از قبیل:

  • استفاده از برنج درجه یک ایرانی جهت غذای شرکتی
  • بالا بودن تنوع غذاهای پرسنلی
  • جمع آوری گزارش از هزینه های مواد اولیه و ارائه دادن ارزان ترین قیمت غذاها متناسب با کیفیت آنها
  • امکان سفارش آنلاین غذای شرکتی
  • تحویل غذا در ظروف مخصوص و گرم
  • امکان تغییر دادن دستور پخت غذا مطابق با خواست شرکت و کارکنان

 

 جدیدترین انتخاب منوی غذای پرسنلی کیبو

از آنجایی که کتریتک کیبو دارای مجهزترین و مدرن ترین تجهیزات آشپزخانه ای می باشد بنابراین این توانایی را دارد تا جدیدترین انتخاب منوی غذای پرسنلی کیبو را در اختیار مشتریان خود قرار دهد و طعم جدیدی از غذاها را به آنها بچشاند.

در واقع کیبو با داشتن بزرگترین آشپزخانه صنعتی در خیابان میرداماد تهران می تواند طیف گسترده ای از خدمات مجالس و مهمانی و همچنین کترینگ کنفرانس ها و هر تعداد زیادی از شرکت های  دولتی و خصوصی را  به میزان 10000 پرس در هر شیفت کاری را ارائه دهد. بنابراین شما می توانید با خیالی آسوده در تیراژ بالا هر نوع غذای ایرانی و غذای فرنگی و حتی غذاهای خانگی را به صورت اینترنتی سفارش دهید.

 بهترین غذا با انتخاب منوی غذای پرسنلی کیبو

اگر تمایل دارید تا در مهمانی ها و مراسمات خود و یا هر نوع گردهمایی دیگری بهترین غذاها با زیباترین طراحی به همراه انواع دسرها، سالادها و دیگر دورچین های متنوع را داشته باشید بهتر است با سرآشپزان مجموعه کیبو در تماس باشید. تا بتوانید به سادگی بهترین غذاهای رسمی جهت پذیرایی در جلسات کاری، انواع غذاهای فانتزی برای برگزاری جشن ها و مراسم های شاد و هر نوع غذای دلخواه دیگری را در نمونه طبخ های مختلف با طیف گسترده ای از تنوع به دست آورید و همیشه یاد و خاطره یک غذای دلچسب را در ذهن مهمانان خود باقی بگذارید.

 بهترین کترینگ مجالس و غذای شرکتی

همیشه افراد جهت تهیه غذا در حجم بالا به دنبال آشپزخانه هایی هستند که بتوانند غذایی با کیفیت را به صورت کاملا بهداشتی و سالم به صورت گرم و مطلوب به شکل دیس پرس و یا سلف سرویس در اختیار آنها قرار دهد. بنابراین یکی از دغدغه هایی که برای موسسات تشریفات و یا مدیران و مسئولان سازمان و شرکت ها وجود دارد بستن قرارداد با مجموعه هایی می باشد که مسئولیت کترینگ شرکتی و پرسنلی و یا کترینگ مجالس را برعهده دارند؛ زیرا کیفیت یک غذا می تواند تاثیر زیادی را بر عملکرد افراد داشته باشد. بنابراین کترینگ کیبو همواره کوشیده است تا با راه اندازی اپلیکیشن سفارش غذای پرسنلی یا همان سایت فروش غذا بیش از صد نوع غذا را در اختیار سازمان ها

  • هتل داران
  • مدیران تالار
  • شرکت ها
  • موسسات تشریفات
  • خوابگاه های دانشجویی
  • ارگان های نظامی و… قرار دهد.

خرید آنلاین غذای پرسنلی و شرکتی

این روزها بیشتر افراد به دلیل مشغله های کاری و نبود وقت کافی جهت تهیه غذا و یا خروج از منزل برای خرید غذا سعی می کنند تا غذای روزانه خود را به صورت اینترنتی تهیه نمایند. بنابراین شناخت یک آشپزخانه خوب که بتواند غذای گرم و دلنشینی را سر وقت به دست مشتریان برساند کار آسانی نخواهد بود؛ زیرا اکثر آشپزخانه ها به دلیل نداشتن پرسنل کافی در ارسال سفارشات مشتریان تعویق داشته و با نارضایتی افراد رو به رو خواهند شد.

اما مجموعه کترینگ کیبو با داشتن تعداد بالایی پرسنل مجرب با داشتن گواهی سلامت و مهارت کارفی در طبخ انواع غذاهای پلویی، کوکو، سوپ ها و انواع خورش ها و تعداد بالایی از غذاهای دیگر به همراه انواع نوشیدنی های خنک و متنوع و حتی نمونه های مختلفی از دسرها و سالادها می توانند در اسرع وقت سفارش مشتری را به صورت آنلاین به ثبت رسانده و غذای سفارش شده را با بهترین ظرف نگهداری به صورت گرم و مطلوب با ارسال رایگان به مشتری تحویل دهند. تنها کافیست چند دکمه از گوشی همراه خود را فشار دهید تا غذای دلخواه خود را درب منزل تحویل بگیرید

 مزایای خرید غذا از کترینگ کیبو

شما با انتخاب منوی غذای پرسنلی کیبو می توانید مجموعه ای از غذاهای خوشمزه را به صورت کاملا رایگان در ظروف ماکروفری به شکل کاملا بهداشتی و پلمپ شده به آدرس درخواست شده تحویل بگیرید. شما در ارتباط با کیبو این شرایط را در اختیار دارید تا با انواع کباب ها، پلوها، فینگر فودها، پیش غذاها، خورش ها و هر نوع غذای مشهور ایرانی و خارجی آشنا شوید و طعم واقعی یک خوراک لذیذ را بچشید.

تنها کافیست با خرید اینترنتی غذای شرکتی و یا غذای مجالس و حتی خرید آنلاین غذا به شکل تک پرس سفارش خود را ثبت کنید تا برای همیشه مشتری کترینگ کیبو شوید. البته فراموش نکنید که این مجموعه تهیه غذا علاوه بر ارسال طیف وسیعی از غذاها به محل های مختلف این توانایی را دارد تا در مراسم ها و جشن های شما به صورت سلف سرویس و یا دیس پرس در ظروف شلف اندیش پذیرای شما در محل مجموعه کیبو باشد. البته لازم است جهت استفاده از محل اختصاصی مجموعه کیبو از مدت ها قبل با مدیران کترینگ کیبو تماس گرفته و یا به صورت اینترنتی محل را مطابق با تعداد مهمانان خود رزرو نمایید تا جهت ایده ال ترین پذیرایی که درخور شما باشد تدارکات لازم انجام بگیرید.

سفارش آنلاین غذا

ساعات کاری 

شنبه – پنجشنبه
11:00 – 16:00

جمعه
تعطیل است

عضویت در خبرنامه

4 + 7 =

طراحی سایت و بازاریابی آنلاین  : سپنتا